حلقه هوشمند «نویز لونا رینگ» در رنگ‌های متنوع با وزن بسیار کم رونمایی شد

شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
حلقه‌ی هوشمند نویز لونا رینگ رنگ طلایی نمای بیرونی و داخلی
حلقه‌ی هوشمند نویز لونا رینگ با قابلیت‌های هیجان‌انگیز و قیمت منطقی برای بازار جهانی رونمایی شد.
تبلیغات

حلقه‌ی هوشمند نویز لونا رینگ در قالب کمپین ایندی‌گوگو با ۲۳ درصد تخفیف اولیه و قیمت ۲۲۹ دلار در رنگ‌های مشکی، مشکی مات، نقره‌ای، رزگلد و طلایی برای بازار جهانی دردسترس قرار گرفت.

حلقه‌ی هوشمند جدید نویز ۳٫۲ گرم وزن دارد و به سنسورهای اکسیژن‌سنج خون، ضربان قلب و دمای پوست مجهز است. به‌گفته‌ی شرکت نویز، لونا رینگ بیش از ۷۰ معیار مختلف را پشتیبانی می‌کند.

حلقه‌ی هوشمند نویز لونا رینگ رنگ نقره‌ای نمای جلو
نمای داخلی حلقه‌ی هوشمند نویز لونا رینگ رنگ نقره‌ای
نمای بیرونی و داخلی حلقه‌ی هوشمند نویز لونا رینگ رنگ نقره‌ای

کاربران می‌توانند الگوهای خواب خود را با ویژگی‌هایی مانند رتبه‌دهی خواب از صفر تا ۱۰۰، ردیابی سطح خواب (ازجمله خواب عمیق و خواب سبک و زمان بیداری) و نظارت‌ بر حرکت شبانه بررسی کنند. لونا رینگ سطح اکسیژن خون را در طول خواب تجزیه‌وتحلیل می‌کند تا اختلالات تنفسی احتمالی را شناسایی کند.

رویکرد امتیازدهی به فعالیت‌های روزانه شامل ورزش‌کردن هم می‌شود. لونا رینگ می‌تواند اهداف کالری‌سوزی و دفعات تمرین و مدت‌زمان آن را شناسایی کند و با تشخیص خودکار فعالیت‌ها، نیاز به ثبت دستی تمرینات را از بین می‌برد.

حلقه‌ی هوشمند نویز لونا رینگ رنگ نقره‌ای نمای بیرونی و جزئیات تبلیغاتی

قابلیتی به‌ نام امتیاز آمادگی جسمانی ارزیابی روزانه از میزان آمادگی شخص برای روز پیش‌رو را با بررسی میزان خواب و سطح فعالیت و فاکتورهای دیگر ارائه می‌دهد. لونا رینگ می‌تواند به کاربران کمک کند تا تعادل بین تمرینات ورزشی و استراحت خود را بهینه‌تر مدیریت کنند.

نویز لونا رینگ به‌طور یکپارچه از پلتفرم‌های Google Fit و Apple Health پشتیبانی می‌کند و به‌کمک اپلیکیشن مخصوص می‌تواند اطلاعات کاربر را برای تولید معیارهایی مانند شاخص انرژی و آمادگی جسمانی و سطح استرس تجزیه‌وتحلیل کند.

نویز لونا رینگ از تیتانیوم با روکش PVD ساخته شده است که برای پوست حساسیت‌زا نیست. نویز ادعا می‌کند که لونا رینگ با هربار شارژ می‌تواند تا ۵ روز شارژدهی داشته باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات