حلقه هوشمند سامسونگ وعده‌های غذایی مناسب را به شما پیشنهاد خواهد داد

چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ / Galaxy Ring در دست هنگام خواب
حلقه‌ی هوشمند سامسونگ با اتصال به سرویس سامسونگ فود، وعده‌های غذایی مناسب را به کاربران پیشنهاد خواهد داد.
تبلیغات

سامسونگ برای اولین بار حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ را در کنگره‌ی جهانی موبایل به‌نمایش گذاشت؛ اما اطلاعات چندانی درباره‌ی قابلیت‌های آن منتشر نکرد.

به گفته‌ی منابع کره‌ای،‌ Samsung MX، کسب‌وکار گوشی سامسونگ، قصد دارد با همکاری بخش لوازم خانگی این شرکت، سامسونگ فود را به گلکسی رینگ متصل کند. این همکاری نشان می‌دهد که سامسونگ می‌خواهد از طریق حلقه‌ی هوشمندش، توصیه‌هایی را درباره‌ی وعده‌های غذایی ارائه دهد.

گلکسی رینگ بر فعالیت‌های بدنی کاربران نظارت خواهد کرد و یخچال سامسونگ که به AI Vision Inside مجهز است به سامسونگ فود متصل می‌شود و توصیه‌های غذایی را بر اساس کالری مصرفی، شاخص توده‌ی بدنی (BMI) و مواد موجود در یخچال ارائه می‌دهد.

نرم‌افزار Samsung Food از‌ قابلیت شخصی‌سازی برخوردار است و دستورالعمل‌ها را مطابق با نیازهای غذایی تنظیم می‌کند و امکان اصلاح دستورهای پخت را فراهم می‌کند. سامسونگ فود فعلاً تنها دردسترس ۱۰۴ کشور و منطقه قرار دارد.

Whisk اپلیکیشن اشتراک‌گذاری دستورالعمل‌های غذایی بود که در سال ۲۰۱۹ توسط سامسونگ تصاحب شد و پلتفرم سامسونگ فود نیز بر پایه‌ی نرم‌افزار Whisk توسعه داده شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات