خطر برای شیائومی بند؛ دستبند جدید سامسونگ ۲۱ روز شارژدهی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی فیت ۳ در سه رنگ خاکستری، صورتی‌طلایی و نقره‌ای
اطلاعات جدید از گلکسی فیت ۳، مشخصات و عمر باتری چشمگیر ۲۱ روزه‌ی آن را فاش می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ در سه سال اخیر هیچ دست‌بند تناسب اندام جدیدی روانه‌ی بازار نکرده و این شرکت بیشتر بر سری‌های جدید ساعت‌ هوشمند سامسونگ تمرکز کرده است تا بندهای تناسب اندام.

ظاهراً سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی گلکسی فیت ۳ است تا با دستبندهای تناسب اندام جدیدتر و ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت شرکت‌های چینی مانند شیائومی بند رقابت کند.

گلکسی فیت ۳ ممکن است تقریباً همزمان با گوشی گلکسی S24 عرضه شود، زیرا تصاویر آن در چند ماه گذشته چندین بار به بیرون درز کرده است.

به گفته افشاگر احمد کوایدر، گلکسی فیت ۳ دارای صفحه‌نمایش اولد ۱٫۶۱ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۲۰ پیکسل‌براینچ است. این دستگاه همچنین دارای قاب آلومینیومی با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد‌و‌غبار و آب خواهد بود. گلکسی فیت ۳ بند سیلیکونی دارد و وزنش به ۲۱٫۳۹ گرم می‌رسد.

گلکسی فیت ۳ رزگلد از نمای روبرو، پشت و کنار

طبق شایعات، گلکسی فیت ۳ با یک بار شارژ، عمر باتری تا ۲۱ روز خواهد داشت. این یک هفته بیشتر از عمر باتری ۱۵ روز‌ه‌ی ادعا‌شده‌ی گلکسی فیت ۲ و تا ۱۰ برابر بیشتر از عمر باتری معمولی ساعت‌های گلکسی سامسونگ با سیستم‌عامل Wear OS است.

گلکسی فیت ۳ احتمالاً شارژ بی‌سیم نخواهد داشت، اما ارزش آن برای افرادی که دوست ندارند ساعت خود را هر دو روز یک بار شارژ کنند، بیشتر است.

گلکسی فیت ۳ در سه رنگ خاکستری، ترکیب صورتی‌ و طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. این مچ‌بند احتمالاً دارای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مانیتور ضربان‌ قلب و ردیابی‌ خواب خواهد بود.

چنین دستگاه‌های نازکی معمولاً GPS داخلی ندارند، اما تعداد کمی از آن‌ها از GPS برخوردارند. بنابراین، از وجود GPS در گلکسی فیت ۳ مطمئن نیستیم. طبق اطلاعات فا‌ش‌شده‌ی قبلی، قیمت ساعت هوشمند گلکسی فیت ۳ احتمالاً حدود ۸۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات