این اپل رینگ است؛ طرح مفهومی حلقه هوشمند اپل

سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طرح مفهومی حلقه هوشمند اپل
طرح مفهومی حلقه‌ی هوشمند اپل نشان می‌دهد این محصول از ویژگی‌های سلامتی مثل سنجش ضربان قلب بهره خواهد برد.
تبلیغات

طی سال‌های اخیر شایعاتی منتشر شده است که به احتمال معرفی حلقه‌ی هوشمند اپل اشاره دارند؛ محصولی که می‌تواند با حلقه‌ی هوشمند سامسونگ رقابت کند.

اگر شرکت سازنده‌ی گوشی آیفون واقعاً حلقه‌ی هوشمند بسازد، انتظار می‌رود قابلیت‌های سلامتی مثل ردیابی الگوهای خواب، سطح فعالیت و موارد دیگر را ارائه دهد. می‌توان این محصول را نسخه‌ی مخصوص ساعت هوشمند اپل برای انگشت در نظر گرفت.

جوناس داهنرت، طراح مدل مفهومی حلقه‌ی هوشمند اپل، با انتشار پستی در ایکس دیدگاهش را از ظاهر این محصول به‌اشتراک گذاشت. این طرح براساس پتنت‌های اپل ساخته شده و نشان می‌دهد شرکت مذکور احتمالاً درحال ساخت رقیب گلکسی رینگ است.

طرح مفهومی حلقه هوشمند اپل

طرح مفهومی حلقه‌ی هوشمند اپل نشان می‌دهد این محصول بدنه‌ی فلزی خواهد داشت و از تعداد زیادی حسگر مرتبط با سلامت و بهداشت بهره خواهد برد.

حلقه‌ی مورد بحث به نمایشگر OLED یکپارچه با ظاهری هیجان‌انگیز مجهز خواهد بود که در صورت عدم استفاده، نامرئی می‌شود. کاربر می‌تواند از دکمه‌های خازنی روی حلقه برای بررسی وضعیت آب‌وهوا، نظارت بر ضربان قلب، سطح اکسیژن و موارد دیگر استفاده کند.

طرح مفهومی حلقه هوشمند اپل
طرح مفهومی حلقه هوشمند اپل

حلقه‌های هوشمند درمقایسه‌با ساعت‌های هوشمند ابعاد کوچک‌تری دارند و وزنشان هم خیلی کمتر است. درواقع تعداد بیشتری از کاربران می‌توانند حلقه‌ی هوشمند به‌دست کنند و انتظار می‌رود اپل در این حوزه از طراحی بسیار زیبایی در محصول خود استفاده کند.

باید دید در نهایت شاهد معرفی حلقه‌ی هوشمند اپل خواهیم بود یا خیر. اگر این خبر واقعیت داشته باشد، رقابت بین غول‌های فناوری از حوزه‌هایی مثل گوشی هوشمند به حلقه‌های هوشمند نیز کشیده خواهد شد و این اتفاق قطعاً برای مصرف‌کنندگان نهایی جذاب خواهد بود. مشخص نیست که قیمت حلقه‌ی هوشمند اپل چقدر با قیمت ساعت هوشمند این شرکت تفاوت خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات