ردمی واچ ۴ شیائومی پنل اولد و بدنه باکیفیت خواهد داشت

یک‌شنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مکالمه با ساعت هوشمند ردمی واچ 3 اکتیو شیائومی / Xiaomi Redmi Watch 3 Active
ساعت جدید شیائومی به نمایشگر اولد ۱٫۹۷ اینچی مجهز خواهد بود. واچ ۴ اولین ساعت هوشمند ردمی با بدنه‌ی فلزی است.
تبلیغات

رویداد معرفی محصولات جدید شیائومی ۲۹ نوامبر (۸ آذر) برگزار خواهد شد. در این مراسم، شیائومی گوشی جدید خود، یعنی سری ردمی K70 را رونمایی خواهد کرد. علاوه‌بر‌این، شیائومی قصد دارد در این مراسم مجموعه‌ای از محصولات جدیدش ازجمله لپ‌ تاپ‌ ردمی بوک، یخچال، هدفون و ساعت هوشمند را معرفی کند. پیش از عرضه‌ی رسمی، شیائومی برخی از مشخصات ردمی واچ ۴ را به‌اشتراک گذاشته است.

طبق صفحه‌ی رسمی شیائومی در ویبو، ساعت جدید این برند قابی از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد که آن را متمایز می‌کند. این اولین ساعت هوشمند ردمی است که بدنه‌ی فلزی دارد. این قاب با تاج چرخشی استیل تکمیل شده است که به‌گفته‌ی ردمی، طراحی آن برش الماسی دارد.

تیزر مشخصات ساعت هوشمند ردمی واچ ۴

ساعت هوشمند ردمی از نمایشگر اولد ۱٫۹۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بهره خواهد بود. صفحه‌نمایش ساعت جدید ردمی از فناوری LTPS پشتیبانی می‌کند که با کاهش مصرف انرژی، به افزایش عمر باتری ساعت هوشمند کمک می‌کند.

ردمی بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس را در ساعت جدید خود معرفی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا ظاهر ساعت هوشمند را مطابق با سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنند.

ردمی واچ ۴ با جنس بدنه‌ و رنگ‌های متفاوت

ساعت هوشمند شیائومی با چهار نوع بند فلزی، چرمی، پارچه‌ای و ترموپلاستیکی عرضه خواهد شد. سایر مشخصات این ساعت هوشمند هنوز در دست نیست؛ اما انتظار می‌رود که واچ ۴ به قابلیت‌هایی ازجمله مقاومت دربرابر آب تا عمق ۵۰ متر و پشتیبانی از GPS داخلی باشد.

همچنین مانند دیگر ساعت‌های هوشمند، انتظار می‌رود در ساعت جدید ردمی شاهد تعداد زیادی از ویژگی‌های ناظر بر سلامت از‌جمله اندازه‌گیری ۲۴ ساعته ضربان قلب و اکسیژن خون باشیم. جزئیات بیشتر درباره‌ی ساعت جدید شیائومی، نزدیک به تاریخ عرضه‌ی رسمی آن منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات