رندرهای فاش‌شده طراحی تمام مدل‌های سری گلکسی واچ 5 را به‌نمایش می‌گذارند

یک‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
واچ فیس گلکسی واچ ۴ کلاسیک
یکی از افشاگران نام‌آشنا تصویری حاوی رندرهای گلکسی واچ ۵ را به‌اشتراک گذاشته است که طراحی تمام‌ مدل‌های مختلف ساعت هوشمند آینده‌ی سامسونگ را نشان می‌دهد.
تبلیغات

ایوان بلاس، افشاگر معروف دنیای فناوری، تصویر جدیدی از رندرهای خانواده گلکسی واچ ۵ سامسونگ را به‌اشتراک گذاشته است که سری جدید ساعت هوشمند غول کره‌ای را با کیفیت مطلوب به‌نمایش می‌گذارد. نسل بعدی گلکسی واچ در رویداد آنپکد در ۱۰ آگوست معرفی خواهد شد. رندرهای فاش‌شده به ما دید بهتری نسبت به گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو آینده می‌دهند.

رندر مدل های مختلف گلکسی واچ ۵

گیزموچاینا می‌نویسد از چپ به راست، شماره‌مدل دو گزینه‌ی اول به‌ترتیب SM-R920 و R925F است که به Galaxy Watch 5 Pro مربوط می‌شود. اندازه‌ی آن‌ها ۴۵ میلی‌متری است و بند اسپرت دارند.

سه مدل بعدی احتمالاً گلکسی واچ ۵ معمولی با شماره‌مدل SM-R900 و SM-R905F و SM-R910 هستند. این ساعت‌ها در اندازه‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری دردسترس خواهند بود. واچ ۵ معمولی از بندهای سیلیکونی با مکانیزم سگک استفاده می‌کنند.

مدل پرو حاشیه‌های بزرگی دارد و در‌مقایسه‌با نسخه‌ی استاندارد ضخیم‌تر است که احتمالاً دلیل آن وجود باتری بزرگ‌تر باشد. گلکسی واچ ۵ پرو و واچ ۵ دو دکمه فیزیکی در سمت راست و یک بریدگی کوچک دارند که فرض می‌کنیم میکروفون است. همچنین، سری گلکسی واچ ۵ تا عمق پنج‌متری دربرابر آب مقاوم خواهد بود.

سری گلکسی واچ ۵ با GPS داخلی عرضه خواهد شد. افزون‌براین،‌یکی از انواع گلکسی واچ ۵ پرو (SM-R925F) و گلکسی واچ ۵ معمولی (SM-R905F) با پشتیبانی از LTE عرضه می‌شوند. نسخه‌ی پرو در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای دیده می‌شود؛ درحالی‌که انتظار می‌رود نسخه معمولی در رنگ‌های رزگلد و اسطوخودوس و مشکی موجود باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات