اپل در سه‌ماهه‌ دوم ۳.۵ میلیون دستگاه اپل واچ به فروش رسانده است

جمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بهبود آمار‌های فروش ساعت هوشمند اپل نشان از محبوبیت بالای اپل واچ ۳ دارد.
تبلیغات

اپل در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، با بهبود ۳۰ درصدی آمار فروش خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نزدیک به ۳.۵ میلیون دستگاه اپل واچ به فروش رسانده است. این در حالی است که سه ماهه‌ی دوم سال گذشته، بدترین بازه‌ی عملکردی اپل در زمینه‌ی فروش ساعت‌های هوشمند خود بوده است. بدین ترتیب و با توجه به بهبود قابل‌توجه استقبال خریداران، این موضوع نشان از محبوبیت بالای اپل واچ ۳ دارد. 

البته سایر شرکت‌های مطرح حوزه‌ی ساعت و دستبند‌های هوشمند، اعم از گارمین و فیت بیت نیز سه ماهه‌ی دوم خوبی را تجربه کرده‌اند. قابلیت‌هایی مانند سنجش ضربان قلب، وضعیت سلامت و کمک به کاربر برای انجام موثر‌تر و بهتر تمرینات ورزشی خود، باعث شده است تا محصولات گارمین و فیت‌بیت مشتریان خود را در کنار افزایش محبوبیت قبضه‌ی بازار توسط اپل‌واچ، یافته و آمار فروش خوبی را تجربه کنند.

در بازار آسیا، نسخه‌ی سوم اپل واچ مجهز به LTE محبوب‌ترین ساعت هوشمند در بین خریداران بوده است؛ ۶۰ درصد از ۲۵۰ هزار ساعت هوشمند فروخته‌شده در این قاره را ساعت هوشمند Apple تشکیل داده است. یکی از کارشناسان مطرح موسسه‌ی Canalys در این خصوص به نشریه‌ی the Verge گفت:

پیشرفت قابل‌توجه آمار فروش ‌Apple Watch در بازار آسیا به همکاری اپل با اپراتور‌های موبایل در این قاره و استرالیا باز می‌گردد. اپراتور‌ها در این بازار‌ها تمایل زیادی به فروش دستگاه‌هایی به‌جز گوشی‌های هوشمند دارند تا سود زیادی از طریق فروش داده‌های اینترنتی نصیب آن‌ها کند.
اپل واچ سری ۳ apple watch series 3

با وجود عملکرد خوب اپل واچ در بازار و بهبود میزان فروش این ساعت هوشمند نسبت به بازه‌ی زمانی یکسان در سال گذشته، میزان سهم اپل از فروش گوشی‌های هوشمند از ۴۳ درصد در سه‌ماهه‌ی اول به ۳۴ درصد در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ نزول پیدا کرده است که این موضوع نشان از عملکرد خوب سایر برند‌های فعال در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات