اپل واچ فیک را دور بیندازید؛ این ساعت خوش‌قیمت ۱۲ روز شارژدهی می‌کند

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
باید بگیم ساعت آنر هایلو از نمای راست
ساعت هوشمند هایلو با نمایشگر باکیفیت و باتری بادوام و قیمت منطقی رونمایی شد.
تبلیغات

آنر ازطریق صفحه‌ی ویبو خود، از تولید ساعت هوشمند جدیدی با مشخصات ویژه خبر داد. هایلو که زمانی برندی مستقل و بخشی از اکوسیستم شیائومی بود، برای این محصول با آنر همکاری کرده است.

قیمت ساعت هوشمند جدید هایلو ۴۴۹ یوان (۶۳ دلار) است؛ اما آنر برای کسانی که این ساعت را پیش‌خرید می‌کنند، قیمت ۴۲۹ یوان (۶۰ دلار) را در‌ نظر گرفته است.

ازنظر طراحی، آنر هایلو واچ صفحه‌نمایش ۱٫۹۵ اینچی اولد (از نوع امولد) با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۷۵ درصد دارد. این نمایشگر با وضوح ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل، نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت، پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی NTSC و تراکم ۳۳۲ پیکسل در هر اینچ، تصاویری صاف و دقیق را تضمین می‌کند.

ساعت هوشمند آنر با قابلیت ردیابی ورزش و پایش اکسیژن خون

ساعت هایلو واچ ویژگی‌های ردیابی جامعی ازجمله ضربان قلب، اکسیژن خون، نظارت بر استرس و ردیابی خواب را ارائه می‌دهد. قابلیت تشخیص ۱۲۰ حالت ورزشی و ردیابی خودکار فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی و دویدن و دوچرخه سواری با استفاده از الگوریتم‌های ورزشی پیشرفته در این ساعت اقتصادی گنجانده شده است.

برای این ساعت هوشمند صد‌ها واچ‌فیس انحصاری در سبک‌های ورزشی و فناوری و کارتون در نظر گرفته شده که قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی به‌همراه دارد. این ساعت از ویژگی نمایشگر همیشه‌روشن نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند ضد آب آنر و قابلیت متصل شدن به اپلیکیشن

ساعت هوشمند هایلو با برنامه‌ی Honor Sports Health سازگار است که قابلیت‌های بیشتری به این ساعت اقتصادی اضافه می‌کند. برای استفاده از قابلیت موقعیت‌یابی ماهواره‌ای و NFC باید از این برنامه استفاده کرد.

ساعت جدید هایلو تا عمق ۵۰ متری دربرابر آب مقاوم است و برای شناکردن می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

ساعت هوشمند آنر با ۱۲ روز نگهداری شارژ و قابلیت ان اف سی

ساعت هوشمند آنر هایلو واچ با باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی می‌تواند تا ۱۲ روز در شرایط معمولی شارژدهی کند. این باتری تنها در یک ساعت و ۳۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

ترجیح شما کدام است: ساعت هوشمند اقتصادی از برندی مثل هایلو یا ساعت هوشمند اقتصادی کپی اپل واچ از برند‌های غیرمعتبر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات