پوشش زنده ویدیویی زومیت از کنفرانس معرفی گلکسی اس 20 سامسونگ [نسخه آفلاین اضافه شد]

سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
رویداد Unpacked سامسونگ امشب برگزار می‌شود و طی آن با خانواده‌ی پرچم‌دار موردانتظار گلکسی اس ۲۰ آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

در‌حالی‌که چند ساعت بیشتر تا رویداد آنپکد سامسونگ باقی نمانده است، به‌لطف تصاویر و ویدئوهای افشاشده در این مدت اخیر از محصولات آینده‌ی سامسونگ، تقریبا همه می‌دانیم با چه محصولاتی طرف هستیم. اطلاعات زیادی درباره‌ی گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S20 منتشر شده است. در نسخه‌ی کوچک‌تر شاید پسوند حرف e حذف شود و شاهد عرضه‌ی سه نسخه‌ی دیگر، یعنی معمولی و پلاس و اولترا گلکسی اس ۲۰ به بازار باشیم. پیش‌تر نیز گفته شده بود احتمال تغییر نام سامسونگ گلکسی اس ۱۱ به اس ۲۰ وجود دارد. 

پیش‌بینی می‌شود هر سه نسخه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G به بازار عرضه شوند. البته پرچم‌داران جدید سامسونگ با تمرکز روی بهبود کیفیت دوربین دردسترس کاربران قرار خواهند گرفت. سال گذشته، سایر تولید‌کنندگان مطرح بازار از جمله اپل و گوگل و هواوی نیز روی بهبود کیفیت تصویربرداری دوربین گوشی‌های هوشمند تمرکز کرده بودند. 

این رویداد یک عضو هیجان‌انگیز دیگری در راه دارد که چند روز پیش، تیزر تبلیغاتی آن در رویداد اسکار به نمایش گذاشته شد. گلکسی Z فلیپ به عنوان عضو جدید خانواده سامسونگ، دومین گوشی این شرکت با صفحه‌نمایش خمیده به حساب می‌آید که این بار قصد عرضه گسترده‌تری از آن را داریم. صحبت را کوتاه کنیم. امشب راس ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه رویداد سامسونگ شروع می‌شود و از شما تقاضا داریم مثل گذشته همراه زومیت باشید.

تماشا در آپارات

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات