سامسونگ پروژکتور قابل حمل Freestyle را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۲۲‌ از جدیدترین پروژکتور کوچک و قابل حمل خود با نام Freestyle رونمایی کرد.
تبلیغات

پروژکتور جدید بشکه‌ای Freestyle سامسونگ به‌تازگی در نمایشگاه CES معرفی شد. پیش‌خرید این پروژکتور با قیمت ۸۹۹ دلار آغاز شده است. به گفته‌ی سامسونگ، آنچه بیش از برگه‌ی مشخصات آن اهمیت دارد، ویژگی‌هایی از قبیل قابل حمل بودن، بلندگوی یکپارچه و کنترل صوتی آن است که می‌تواند Freestyle را به دستگاهی تبدیل کند که با سبک زندگی افرادی که مدام در حال سفر هستند، سازگار باشد.

به گزارش ورج، پروژکتور LED سامسونگ با وزن ۰٫۸۳ کیلوگرمی خود قادر به تولید تصویری با فوکوس و تراز خودکار در اندازه‌های ۳۰ تا ۱۰۰ اینچ است. این دستگاه دارای روشنایی برابر با ۵۵۰ لومن است درنتیجه،، نمی‌تواند در مکان‌های روشن به خوبی عمل کند و برای دستیابی به بهترین کیفیت باید در اتاقی تاریک از آن استفاده کنید.

ویدئو پروژکتور Freestyle

می‌توان درپوش لنز شفاف پروژکتور را برای ایجاد «حالت دراماتیک» استفاده کرد که با هر صدای در حال پخش همگام می‌شود. همچنین Freestyle دارای بلندگوی ۳۶۰ درجه‌‌ی پنج واتی و میکروفونی برای کنترل‌ صوتی بیکسبی و الکسا است که به نظر می‌رسد می‌توان آن را ازطریق سوئیچی روشن و خاموش کرد. اگر به تصاویر دقت کنید، یک پورت HDMI، یک پورت USB-C و چیزی شبیه کنترل لمسی برای پاور، صدا و موارد دیگر خواهید دید که اطراف لنز را احاطه کرده‌اند.

Freestyle همچنین از تایزن استفاده می‌کند تا تجربه‌ی نرم‌افزاری مشابه تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ را ارائه دهد؛ بنابراین دست شما در انتخاب اپ‌ها، از جمله نتفلیکس که بسیاری از پروژکتورهای همه‌کاره‌ی مبتنی‌بر اندروید تی‌وی از آن پشتیبانی نمی‌کنند، کاملاً باز خواهد بود.

ویدئو پروژکتور Freestyle

لوازم جانبی اختیاری شامل پروژکتور جدید سامسونگ شامل قاب ضد آب، پک باتری USB-C و پایه‌ای است که به آن اجازه می‌دهد برای تأمین برق به سوکت استاندارد E26 متصل شود.

احتمالاً Freestyle همراهی ایده‌آل برای ویدیوهای تیک‌تاک است و نباید انتظار داشت بتواند نیازتان برای تماشای مجموعه‌ی فیلم‌های بلوری را برآورده کند. اگر به نکاتی مانند قدرت روشنایی، پروتکل‌های پخش و سایر موارد جزئی اهمیت می‌دهید، واضح است که این پروژکتور برای شما مناسب نیست. اما با توجه به قیمت ۹۰۰ دلاری آن، قطعاً باید بتواند در نور کم کیفیت تصویر خوبی را ارائه دهد.

سامسونگ می‌گوید پیش‌فروش این پروژکتور از ۴ ژانویه (۱۴ دی) در ایالات متحده‌ی آمریکا آغاز شده و Freestyle در ماه‌های آینده راهی بازارهای دیگر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات