سامسونگ مانیتور گیمینگ Odyssey Ark را با طراحی خمیده معرفی کرد

چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در CES ۲۰۲۲ نمایشگر گیمینگ خمیده و زیبای خود موسوم به Odyssey Ark را رسما رونمایی کرد. این مانیتور امکان چرخش در حالت افقی و عمودی را دردسترس کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ مانیتورهای بسیار جذابی برای CES ۲۰۲۲ آماده کرده است. این شرکت اواخر هفته، مانیتور گیمینگ ۳۲ اینچی Odyssey Neo G8 را با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز به‌نمایش گذاشت. اکنون غول فناوری کره‌ای با معرفی مانیتور غیرمتعارف ۵۵ اینچی Odyssey Ark قصد دارد نام این محصول را بین بهترین نمایشگرهای مخصوص بازی 4K جهان قرار دهد.

مانیتور سامسونگ Odyssey ark

به‌گزارش وب‌سایت تامزهاردور، اولین چیزی که در مانیتور جدید Odyssey Ark سامسونگ نظر شما را به خود جلب می‌کند، انحنای چشمگیر و نسبتا نازک آن است؛ اما ویژگی جالب دیگرش این است که می‌توان از نمایشگر هم در حالت افقی و هم در حالت عمودی استفاده کرد.

سامسونگ اعلام کرده است وقتی Odyssey Ark به‌طور عمودی می‌چرخد، نمایی به سبک کابین خلبان به کاربر ارائه خواهد داد تا تجربه‌ی جدیدی از بازی‌کردن ارائه دهد. ما بازی‌های زیادی نمی‌شناسیم که واقعا بتواند از ظرفیت مانیتور جدید سامسونگ در حالت عمودی بهره ببرد؛ اما به‌گفته‌ی این شرکت، حالت افقی سنتی برای کارهای چندوظیفه‌ای و بهره‌وری چندپنجره‌ای مفید است.

مانیتور سامسونگ Odyssey ark

متأسفانه سامسونگ مشخصات کاملی از مانیتور Odyssey Ark ارائه نداده است. درحال‌حاضر، فقط می‌دانیم که این محصول ۵۵ اینچی است و از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهره می‌برد. سامسونگ این موضوع را تأیید کرده وضوح این نمایشگر 4K است و می‌توان آن را در حالت افقی و عمودی چرخاند. علاوه‌براین، مانیتور جدید سامسونگ از پایه‌ی قابل‌تنظیم بهره می‌برد و کاربر می‌تواند با‌‌توجه‌‌به نیاز خود، ارتفاع آن را تغییر دهد.

تا این لحظه، هیچ جزئیات دیگری درباره‌ی نرخ نوسازی، مدت زمان تأخیر پاسخ‌گویی، میزان روشنایی، پشتیبانی از HDR یا حتی درگاه‌های HDMI این محصول دردسترس نیست. گفتنی است سامسونگ تأیید کرده که Odyssey Ark با کنترلر بی‌سیم خود و رابط شماره‌گیری عرضه خواهد شد که می‌تواند برای دسترسی به OSD استفاده شود.

قیمت مانیتور Odyssey Ark حدود ۳۲۰۰ دلار تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات