سامسونگ تلویزیون اولد با روشنایی چشمگیر و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی کرد

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون S95D سامسونگ به صورت نصب شده روی دیوار
سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 از تلویزیون اولد جدیدی با پوشش ضدانعکاس خاص و روشنایی بالا رونمایی کرد.
تبلیغات

تلویزیون S95D که به نسل سوم تلویزیون‌های اولد سری QD-OLED سامسونگ تعلق دارد، با قابلیت‌های جدیدی از جمله پوشش ضد‌انعکاس مدرن و تولید روشنایی خیره‌کننده، در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته شد. جدیدترین تلویزیون سامسونگ دارای ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است.

طبق بیانیه‌ی رسمی سامسونگ، جدید‌ترین محصول کره‌ای‌ها از ویژگی‌هایی مختلفی از جمله پوشش ضد‌انعکاس مخصوص، اندازه‌های گوناگون تا ۷۷ اینچ، روشنایی فوق‌العاده، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و دقت رنگ تقویت‌شده با هوش مصنوعی بهره می‌برد.

تلویزیون S95D سامسونگ در غرفه‌ی سامسونگ

انواع تلویزیون‌ ال جی و تلویزیون سونی نیز به پوشش‌های ضد‌انعکاس مجهز هستند، اما سامسونگ ادعا می‌کند که پوشش ضد‌انعکاس به‌کار رفته در S95D پیشرفته‌تر از نمونه‌های مشابه است و هیچ تأثیر منفی‌ای روی دقت رنگ و زاویه‌ی دید ندارد.

سازنده‌ی انواع مانیتور سامسونگ ادعا می‌کند پنل اولد به‌کاررفته در S95D در تولید رنگ‌های چشم‌نواز و روشنایی بالا تبحر خاصی دارد و از آن به‌عنوان روشن‌ترین صفحه‌نمایش OLED سامسونگ یاد می‌کند.

تلویزیون S95D سامسونگ با والپیپر متقارن

S95D کمتر از ۱۱ میلی‌متر ضخامت دارد و با One Connect Box سامسونگ عرضه می‌شود. به‌‌لطف درگاه‌های متنوع این تلویزیون، کاربران می‌توانند کنسول‌های بازی خود را به آن متصل کنند و با بهره بردن از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی محصول نام‌برده، از بازی کردن لذت ببرند.

S95D مانند سایر تلویزیون‌های ۲۰۲۴ سامسونگ از جدید‌ترین نسخه‌ی سیستم‌عامل تایزن برخوردار است. تلویزیون مورد بحث برای کسانی که به‌دنبال پرداخت مبلغ کمتری هستند، یک نسخه‌‌ی بدون پوشش ضد‌انعکاس مخصوص دارد.

کره‌ای‌ها به‌دلیل پیروی از سیاست‌های تجاری خود همچنان به‌جای استفاده از Dolby Vision، از HDR10 و +HDR10 در تلویزیون‌های ۲۰۲۴ استفاده می‌کنند. از قیمت تلویزیون S95D سامسونگ تاکنون اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات