سری تلویزیون‌‌ هوشمند Smart Screen SE هواوی با ویژگی‌های بهبودیافته تصویر و صدا معرفی شد

شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
Smart Screen SE جدیدترین سری از تلویزیون‌های هواوی محسوب می‌شود که به ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است و در پنج مدل روانه‌ی بازار چین می‌شود.
تبلیغات

هواوی در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۱) طی برگزاری رویدادی، محصولات جدیدش ازجمله گوشی پرچم‌دار تاشدنی Mate Xs 2 را رونمایی کرد و در این‌ بین از تلویزیون سری Smart Screen SE نیز پرده برداشت.

به‌گزارش huaweicentral، تلویزیو‌های سری Smart Screen SE هواوی پنج مدل SE43 و SE55 و SE65 و SE55 Pro و SE65 Pro را شامل می‌شود و برای ارائه‌ی کیفیت تصویر بهتر و بی‌نقص‌ بودن در تصاویر متحرک، برای اولین‌بار به فناوری سریع و روان مجهز شده‌ است.

سری Smart Screen SE Pro از دوازده میلیون ردياب وضعيت چشم AI با زاویه دید اولتراواید بهره می‌برد و تمام سیستم از ۹۲ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3، کیفیت تصویر سریع و روان با فناوری Honghu، درگاه HDMI2.1 با تأخیر بسیار کم پشتیبانی می‌کند. افزون‌براین دارای ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است.

مشخصات تلویزیون Smart Screen SE هواوی

تلویزیون‌های مذکور همچنین گواهینامه دوگانه Rheinland آلمان برای نور آبی کم و بدون استروبوسکوپی را دریافت کرده‌اند؛ یعنی با کاهش حداکثر انرژی نور آبی و بهبود عملکرد، آسیب ناشی از نور آبی و استروبوسکوپی به چشم‌ها کاهش پیدا می‌کند.

سری Smart Screen SE برای ارائه‌ی کیفیت تصویر بهتر به فناوری موتور باکیفیت تصویر Honghu نیز مجهز شده است. فناوری مذکور، قابلیت پردازش تصویر بهتر را ازطریق الگوریتم‌هایی مانند فناوری صفحه‌نمایش درخشان، پردازش دقیق تصویر و افزایش کنتراست پویا تضمین می‌کند.

سری تلویزیون‌های جدید هواوی با حالت هوشمند صوتی و تصویری می‌تواند به‌طور هوشمندانه محتوای در حال پخش را برآورد کند و در نهایت کیفیت تصویر و صدا را با توجه به محیط به حالت مربوطه تنظیم کند.

قیمت تلویزیون Smart Screen SE هواوی

سری یادشده از انتقال واضح تماس و ردیابی تصویر نیز پشتیبانی می‌کند. افزون‌براین، از نظر صدای هوشمند می‌تواند به تشخیص ناحیه نزدیک ۳۰ سانتی‌متر دست پیدا کند.

مدل‌های SE43 و SE55 و SE65 و SE55 Pro و SE65 Pro با قیمت به‌ترتیب ۱۶۹۹ یوان، ۲۱۹۹ یوان، ۳۱۹۹ یوان، ۲۵۹۹ یوان و ۳۵۹۹ یوان در چین به‌فروش می‌رسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات