سامسونگ پروژکتور لیزری 4K جدیدش را با نام The Premiere معرفی کرد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
پروژکتور لیزری جدید سامسونگ، سبک جدیدی از تماشای تلویزیون را به خانه‌ها می‌آورد که البته با هدف‌گیری بازار لوکس و گران‌قیمت طراحی شده است.
تبلیغات

سامسونگ جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین محصول خود در بازار سرگرمی‌‌های خانگی را معرفی کرد. پروژکتور لیزری The Premiere با قابلیت نمایش تصاویر در رزولوشن 4K، محصولی خاص از شرکت کره‌ای است که در دسته‌ی پروژکتورهای با برد کوتاه قرار می‌گیرد. محصولی که کمی با برنامه‌ها و تمرکز همیشگی شرکت بر تلویزیون‌های QLED TV تفاوت دارد.

پروژکتور جدید سامسونگ در خانواده‌ی محصولات سری Lifestyle قرار می‌‌گیرد که شامل اعضای حرفه‌ای دیگر با طراحی‌های خاص همچون The Serif, The Frame, The Sero و The Terrace هم هست. این محصولات، با هدف هماهنگی هرچه بیشتر با دکوراسیون داخلی خانه طراحی می‌شوند تا تجربه‌ای خاص را برای کاربران به ارمغان بیاورند. پروژکتور The Premiere با حذف کامل فریم نمایشگر تلویزیون و عرضه‌ی محتوا با رزولوشن و کیفیت بالا، هدف طراحی را چند پله بالاتر برده است.

پروژکتور لیزری سامسونگ 4K The Premiere

محصول جدید کره‌ای‌ها در بازار پروژکتور در دسته‌ی ultra-short throw قرار می‌گیرد. سامسونگ می‌گوید می‌توان این پروژکتور را به‌صورت مستقیم روبه‌روی دیوار قرار داد که باز هم نتیجه و کیفیت قابل‌قبولی خواهد داشت. پروژکتور جدید سامسونگ همچنین یک راهکار سرگرمی همه‌کاره به شمار می‌آید. کره‌ای‌ها در محصول جدید خود از ووفرهای قدرتمند و صدای مجازی Acoustic Beam هم استفاده می‌کنند که قبلا در برخی از ساندبارهای شرکت شاهد عرضه‌ی آن‌ها بودیم. البته کاربران، امکان استفاده از سیستم صوتی فراگیر خانگی را هم در ترکیب با The Premiere دارند.

پروژکتور سامسونگ The Premiere

سامسونگ پروژکتور The Premiere را در دو نسخه عرضه می‌کند. اولین نمونه به‌نام LSP9T با صفحه‌ی پروژکتور ۱۳۰ اینچی و حداکثر روشنمایی ۲۸۰۰ در معیار ANSI Lumens عرضه می‌شود. سامسونگ، این پروژکتور را اولین محصول با لیزر سه‌‌گانه در جهان می‌داند که موفق به دریافت تأییدیه‌ی +HDR10 شده است. مدل میان‌رده، به‌نام LSP7T شناخته می‌شود که پروژکتور ۱۲۰ اینچی داشته و البته روشنایی و مشخصات حرفه‌ای برادر بزرگ‌تر خود را ندارد.

هر دو پروژکتور جدید سامسونگ از پلتفرم Smart TV سامسونگ پشتیبانی می‌کنند. این پلتفرم، مجموعه‌‌ای از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها را به خریدار پروژکتور عرضه می‌کند که در همه‌ی تلویزیون سامسونگ (جدید) وجود دارند. پروژکتور The Premiere همچنین از حالت Filmmaker مصوب UHD Alliance هم پشتیبانی می‌کند. سامسونگ می‌گوید این حالت برای اولین‌بار در یک پروژکتور عرضه شده است.

سامسونگ پروژکتور جدید را تا پایان سال جاری در ایالات متحده، اروپا و کره عرضه می‌کند. هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت نهایی پروژکتور The Premiere در دست نیست. البته باتوجه‌به بازه‌ی قیمتی دیگر محصولات خانواده‌ی Lifestyle سامسونگ، مطمئن هستیم که با محصولی ارزان روبه‌رو نخواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات