تلفن HTC M8، جانشین HTC One به صورت گسترده و از طریق اپراتورهای مختلف مخابراتی توزیع خواهد شد

یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش تصاویر مربوط به تلفن آینده اچ‌تی‌سی با نام M8 فاش شد و امروز نیز EVLeaks اعلام نموده که اچ‌تی‌سی برای توزیع گسترده این تلفن برنامه ریزی کرده و در همین راستا با 4 اپراتور مطرح امریکا نیز به توافق رسیده است تا تجربه HTC One برای M8 تکرار نشود.
تبلیغات

امسال HTC یک تلفن بسیار خوب را با نام HTC One روانه بازار کرد. این تلفن به نظر بسیاری از کارشناسان حداقل بهترین تلفن هوشمند نیمه اول سال 2013 بوده، اما کمپانی تایوانی سازنده آن، هرگز نتوانست آنطور که باید و شاید این محصول را به فروش برساند و حتی در روزهای ابتدایی عرضه آن با مشکلات مختلف تولید روبرو شد و نتوانست محصول را بصورت گسترده در بازارهای مختلف جهانی عرضه کند. حال به نظر می‌رسد این کمپانی در تلاش است تا HTC M8 را با قدرت وارد بازار کند.

روز گذشته مشخصات فنی M8 نیز فاش گردید که در آن به صفحه نمایش 5 یا 5.2 اینچ با رزولوشن 2K، حافظه رم 3 گیگابایت، پردازنده Snapdragon 800 و حافظه ذخیره سازی 32 یا 64 گیگابایت اشاره بود.

ظاهرا M8 برخلاف فبلت One Max  فاقد سنسور اثر انگشت خوان است.

انتظار می‌رود پرچمدار سال آینده HTC در نمایشگاه CES رونمایی شود و خود تلفن نیز در سه ماهه اول سال 2014 روانه بازار گردد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا M8 قادر به نجات شرکت HTC خواهد بود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات