بروزرسانی HTC One به اندروید نسخه 4.4 کیت‌کت تا 90 روز آینده، ارائه می‌شود

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل چند ساعت قبل از جدیدترین نسخه اندروید به نام کیت‌کت پرده برداشت. حال، کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی زمان تقریبی تجهیز پرچمدارش یعنی گوشی One به این نسخه از سیستم عامل اندروید را اعلام کرده است.
تبلیغات

به گفته آقای «جیسون مکنزی»، مدیر بخش آمریکای کمپانی اچ‌تی‌سی گوشی‌های فروخته شده در این کشور، کمتر از 90 روز دیگر به اندروید کیت‌کت تجهیز خواهند شد.

با وجود آن‌که نسخه‌های معمولی این گوشی در مدت زمان حداقل 90 روز به آخرین نسخه از اندروید تجهیز خواهند شد، نسخه‌های آنلاک و مخصوص توسعه دهندگان این گوشی اوایل آذرماه امسال، بسته‌های بروزرسانی جدید را دریافت خواهند نمود.

آقای مکنزی خاطرنشان می‌‌کند که همزمان با ارائه اندروید 4.4 برای گوشی وان، رابط کاربری HTC Sense 5.5 نیز عرضه خواهد شد. وی از بیان جزئیات بیشتر پیرامون رابط کاربری جدید اچ‎تی‎سی خودداری نمود.

از آن‎جا که نسخه‌های جدید از گوشی وان به نام‌های مکس و مینی نیز به تازگی معرفی شده‌اند، اچ‌تی‌سی از بیان زمان دقیق برای عرضه بسته بروزرسانی به اندروید 4.4 برای گوشی‌های جدید خود سر باز می‌زند، هرچند که سران این کمپانی تایوانی بارها اعلام کرده‌اند که این بسته‌های بروزرسانی به زودی عرضه خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات