هرچند خریداران آیفون از صفحه نمایش 4 اینچی راضی هستند، کاربران اندروید تمایلی به خرید miniها ندارند

جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
علامندان محصولات اپل همچنان نسبت به خرید آیفون 5s و 5c با صفحه نمایش 4 اینچ تمایل نشان می‌دهند، اما در طرف مقابل کاربران اندرویدی تمایلی نسبت به خرید تلفن‌های mini با صفحه نمایش حدود 4 اینچ نشان نمی‌دهند. این بدین معناست که تلفن Galaxy S4 mini و همچنین One Mini آنطور که باید و شاید فروش نداشته‌اند.
تبلیغات

براساس گزارش DigiTimes، سامسونگ نتوانسته فروش قابل ملاحظه‌ای از تلفن Galaxy S4 mini داشته باشد. شاید دلیل اصلی این موضوع وجود رقبای 5 اینچی در دنیای اندروید باشد که کاربران نسبت به خرید آنها تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

فروش تلفن HTC One Mini نیز بسیار ضعیف گزارش شده است. برخی بر این باورند که قیمت بالای این محصول مانع فروش بالای آن شده. One Mini با قیمتی در حدود 541 دلار و با صفحه نمایش 4.3 اینچ و رزولوشن 720 در 1280 پیکسل عرضه می‌شد. این بدین معناست که One Mini تنها 34 دلار از تلفن HTC One ارزان‌تر بود. حال HTC در همین راستا مجبور به کاهش قیمت One Mini شده است.

حال در این شرایط سونی نیز با عرضه Xperia Z1 f به جمع تولیدکنندگان تلفن‌های کوچک پرداخت. اما هنوز این پرسش مطرح است که چرا تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی با توجه به عدم استقبال از تلفن‌های کوچک باز هم نسبت به تولید این ابزارها ادامه می‌دهند و چرا اپل همچنان قادر به فروش آیفون 4 اینچی خود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات