فبلت HTC One Max احتمالا در 23 مهرماه رونمایی می‌شود

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است که شایعات مختلفی پیرامون اولین فبلت HTC با نام One Max به گوش می‌رسد. با توجه به تصاویری که از وان مکس فاش شده، شکی وجود ندارد که اچ‌تی‌سی به زودی از تلفن 5.9 اینچی خود پرده بر خواهد داشت. امروز نیز گزارش شده که این تلفن در 15 اکتبر یا 23 مهرماه رونمایی می‌شود.
تبلیغات

تلفن HTC One Max در موسسه استاندارد TENAA که در واقع عملکرد مشابه FCC را در چین ایفا می‌کند، به ثبت رسیده است. این اطلاعات نیز توسط شبکه اجتماعی Weibo فاش شده است.

وب سایت اندروید-سنترال نیز نیمه اکتبر را برای معرفی One Max تایید نموده است.

تا اینجای کار مشخصات فنی منتسب به One Max به صفحه نمایش 5.9 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 4.3 و رابط کاربری سنس 5.5 اشاره دارد. در مورد پردازنده این تلفن دو نقطه نظر متفاوت به گوش می‌رسد. برخی معتقدند که HTC از پردازنده Snapdragon 600 در این تلفن استفاده خواهد کرد و برخی دیگر به Snapdragon 800 اشاره دارند.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به One Max می‌توان به دو گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره سازی 32 یا 64 گیابایت، دوربین 2.1 مگاپیکسل در جلو، دوربین اولتراپیکسل در پشت و باتری 3300 میلی آمپرساعتی اشاره کرد. هنوز مشخص نیست که این تلفن از درگاه microSD پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات