نسخه ویندوز فون 8 تلفن HTC One با صفحه نمایش Full HD در پاییز امسال عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
همین چند روز پیش بود که خبر رسید HTC تصمیم دارد از بازار ویندوز فون کناره گیری کرده و تمام توان خود را به اندروید اختصاص دهد. حالا شنیده می‌شود که آن شایعه کاملا اشتباه بوده و باید تا پاییز امسال، منتظر نسخه‌ی ویندوز فونی HTC One باشیم.
تبلیغات

Zara، نام تلفنی است که فکر می‌کردیم قرار است به همراه ویندوز فون 8 عرضه شود، اما بر خلاف انتظارات تایید شد که سیستم عامل آن چیزی جز اندروید 4.3 نخواهد بود و دیگر گمان می‌رفت که پرونده‌ی ویندوز فون برای HTC بسته شده است. اما گویا این طور نبوده و اکنون، گزارشی از منابع وب سایت Neowin دریافت شده که از ارائه HTC One با سیستم عامل ویندوز فون 8 و آپدیت GDR3 حکایت دارد. هنوز نمی‌دانیم نام این تلفن قرار است چه باشد (امیدواریم که حداقل HTC One W نباشد) اما اگر به صحت این ادعا باور داشته باشیم، می‌توان گفت که تقریبا تمامی مشخصه‌های وان اصلی را به ارث خواهد برد.

بنابراین احتمالا این محصول، اولین تلفنی خواهد بود که به همراه ویندوز فون 8، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و صفحه نمایش تمام اچ‌دی قدم به بازار می‌گذارد.

البته بندیت را هم نباید از یاد ببریم. فبلت 6 اینچی نوکیا که انتظار داریم تا پایان امسال، رونمایی گردد.

بگذارید نگاهی به مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی HTC در بازار ویندوز فون بیاندازیم: صفحه نمایش سوپر LCD3 با تراکم 469 پیکسل بر اینچ، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 600 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، باتری 2300 میلی آمپری و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی.

به نظر شما، HTC با عرضه چنین محصولی می‌تواند هم خود و هم ویندوز فون 8 را نجات دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات