اچ‌تی‌سی: تولید One را دو چندان می‌کنیم تا تقاضای قوی مشتریان را پوشش دهد

شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
ساخت و طراحی محصول جدید مشکل و طاقت فرسا است، اما پس از نهایی شدن محصول، مسائل مربوط به تولید انبوه آن نیز مشکلات خاص خود را به همراه دارد. اچ‌تی‌سی از ابتدای عرضه تلفن One با مشکلات مختلف مرتبط با تولید انبوه این محصول روبرو شد و به همین دلیل نتوانست آنطور که باید و شاید، نیاز بازار را پوشش دهد. از طرفی شواهد نشان می‌دهند که تلفن خوش ساخت و با کیفیت تایوانی‌ها با استقبال کاربران روبرو شده و حالا HTC تصمیم گرفته تا تولید این محصول را دو چندان کند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی تمام تلاش خود را بکار گرفت تا پیش از ورود گلکسی اس 4 به بازار، محصول خود را با حداکثر سرعت ممکن و با توجه به منابع تولیدی‌اش وارد مناطق مختلف دنیا کند و فروش قابل قبولی را رقم بزند. اما این کمپانی تایوانی با مشکلات مختلفی تولید روبرو شد که ظاهرا در حال حاضر همگی مرتفع شده‌اند.

براساس گزارش یک خبرگزاری تایوانی، جک تانگ مدیر منطقه شمال آسیای HTC اعلام نموده که ظرفیت تولید تلفن One از ماه آینده به شدت افزایش خواهد یافت.

تولید ما از نیمه ماه می به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت. ما به فروش تلفن رده بالای خود در ماه آپریل و ژوئن بسیار خوش‌بین هستیم.

به هر حال بعید به نظر می‌رسد One بتواند به خوبی Galaxy S4 فروش داشته باشد؛ اما می‌توان امیدوار بود که این تلفن بتواند وضعیت نه چندان مناسب HTC را بهبود بخشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات