حتی بزرگ‌ترین طرفداران ایلان ماسک هم از جدیدترین طرح او برای توییتر خشمگین هستند

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
چهره نگران ایلان ماسک Elon Musk در کنار لوگو توییتر
تصمیمات ایلان ماسک پس‌از تصاحب توییتر همواره جنجال‌های مختلفی ایجاد کرده و حتی باعث خشم سرسخت‌ترین طرفداران او شده است.
تبلیغات

جدیدترین تصمیم ایلان ماسک در توییتر باعث شده است حتی برخی از بزرگ‌ترین طرفداران او نسبت به طرح‌هایش ابراز ناامیدی کنند.

پس‌از اینکه توییتر اعلام کرد بخش خوراک خبری پیشنهادی برای کاربران فقط برای حساب‌های دارای تیک آبی دردسترس خواهد بود حتی برخی از طرفداران بزرگ ایلان ماسک این اقدام را محکوم کردند. یکی دیگر از تغییرات اخیر در شبکه‌ی اجتماعی مذکور، این است که کاربران عادی قادر به شرکت در نظرسنجی‌ها نیستند.

میلیاردر مشهور در حساب توییتر خود نوشت: «این تنها راه واقع‌بینانه برای مقابله با ربات‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی است و درغیر این‌صورت نبرد با چت‌بات‌ها را می‌بازیم.» به‌نظر می‌رسد حتی بزرگ‌ترین طرفداران ایلان ماسک از این تصمیم بسیار ناراحت شده‌اند.

یکی از حساب‌های کاربری توییتر به نام Whole Mars که از طرفداران بزرگ ماسک بوده است با انتشار توییتی درمورد تغییرات بخش خوراک خبری پیشنهادی ابراز ناامیدی کرد.

به‌نوشته‌ی فیوچریسم، Whole Mars تنها طرفدار ماسک نیست که نسبت‌به تصمیمات جدید او ابراز ناامیدی کرده است. یکی دیگر از طرفداران بزرگ ماسک در پاسخ به توییت او مبنی‌بر تغییر اخیر توییتر ابراز ناراحتی کرد.

حامی بزرگ دیگر ماسک که تعداد فالوورهای بسیار زیادی هم دارد از انحصاری شدن برخی قابلیت‌ها برای مشترکان توییتر Blue عصبانی شده است.

یوتیوبری به‌نام فلورین پاپ نیز در توییتی نوشت: «من این تصمیم را نمی‌فهمم. این موضوع باعث می‌شود افزایش تعداد مخاطبان کاربران عادی سخت‌تر شود.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات