تلفن M7 پرچم دار جدید HTC جایگزین One X خواهد شد: نمایشگر 4.7 اینچ با تراکم پیکسل 446ppi و رابط کاربری Sense 5

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
شایعات تازه‌ای در مورد تلفن جدید اچ تی سی منتشر شده که نشان می‌دهند، این کمپانی تایوانی قصد دارد تلفن تازه‌ای را با نام رمز M7 وارد بازار کند. طبق معمول همیشه پس از شدت گرفتن این شایعات، سایت Evleaks اطلاعات تکمیلی را در مورد این محصول منتشر کرده که نشان می‌دهند، تلفن M7 در واقع نسخه بهبود یافته One X است که مجهز به صفحه‌نمایش با رزولوشن بالای 4.7 اینچ شده است.
تبلیغات

براساس این گزارش تلفن M7 اچ تی سی مجهز به صفحه‌نمایش 4.7 اینچ با تراکم بسیار بالای 468ppi (پیکسل در اینچ) است، این صفحه‌نمایش SoLux نامیده می‌شود و رزولوشن نزدیک به Full HD را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، M7 مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی Snapdragon، حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی است و از شبکه‌های مخابراتی LTE و HSDPA پشتیبانی می‌کند.

HTC-M7

در ادامه گزارش آمده که M7 مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 است. Evleaks گفته که این تلفن ازطریق شبکه‌های مخابراتی Verizon و Sprint نیز توزیع خواهد شد، احتمالاً M7 اولین محصول پس از HTC Touch Pro 2 خواهد بود که توسط هر 4 اپراتور مطرح ایالات متحده عرضه خواهد شد.

باید کمی صبر کنیم تا در نمایشگاه MWC بارسلونا سال آینده جزئیات بیشتری در مورد این تلفن ارائه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات