گجت محبوب سال ۲۰۲۰ از نگاه تحریریه زومیت

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
از گلکسی زد فولد ۲ و مک‌بوک‌های M1‌ گرفته تا DJI Mini 2 و جاروبرقی دایسون؛ کدام دستگاه‌های سال ۲۰۲۰ در فهرست علاقه‌مندی‌های تحریریه‌ی زومیت جای دارند؟
تبلیغات

سال ۲۰۲۰ تلخی‌های بسیاری را به‌همراه داشت؛ دنیاگیری کرونا، بلایای طبیعی و حوادث مرگ‌بار متعدد، همگی باعث آزردگی خاطرمان شدند؛ اما در این میان، دنیای فناوری با وجود مواجهه با چالش‌های عجیب ۲۰۲۰، چندین رویداد تحول‌آفرین را رقم زد؛ رویدادهایی که کمی از تلخی سال میلادی گذشته کاستند و علاقه‌مندان دنیای فناوری را به سال ۲۰۲۱ امیدوار ساختند.

پردازنده‌های قدرتمند Ryzen 5000 و Ryzen 4000 شرکت AMD برای دسکتاپ و لپ‌تاپ، کارت‌های گرافیک شگفت‌انگیز سری RTX 3000 شرکت Nvidia، گوشی تاشدنی بازطراحی‌شده‌ی گلکسی زد فولد 2، بازگشت دوباره‌ی مایکروسافت به‌دنیای گوشی‌های هوشمند با سرفیس دوئو، عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس به‌همراه پلی‌استیشن ۵ و صدالبته آغاز رسمی گذار اپل به دنیای آرم با تراشه‌ی اختصاصی M1 از جمله‌ی چشم‌گیرترین رخدادهای فناوری در سال ۲۰۲۰ بودند.

زومیت طی یک سال با مقالات جامع یا بررسی‌های تخصصی، شما کاربران عزیز را با جزئیات مهم‌ترین دستاوردهای دنیای فناوری در سال ۲۰۲۰ آشنا ساخت و دیدگاه شما درباره‌ی این دستاوردها را شنید؛ اما هیچ‌گاه فرصت نشد تا اعضای تحریریه از فهرست علاقه‌مندی‌هایشان در سال ۲۰۲۰ با شما سخن بگویند. حال در نخستین روز از سال نو میلادی از شما زومیتی‌های عزیز دعوت می‌کنیم تا در قالب ویدئویی طنزآلود با دستگاه‌های موردعلاقه‌ی تحریریه‌ و سایر اعضای زومیت آشنا شوید.

تماشا در IGTV | تماشا در یوتیوب

مانند همیشه در بخش دیدگاه‌ها پذیرای نظرات شما کاربران عزیز هستیم. در سال ۲۰۲۰ کدام دستگاه به فهرست علاقه‌مندی‌هایتان اضافه شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات