درآمد اچ تی سی در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۳۵ درصد کاهش یافته است

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سال ۲۰۱۵ نیز برای اچ تی سی چندان جالب توجه نبود. وان ام ۹ این کمپانی نتوانست آنچنان که باید نظرها را به خود جلب کند؛ حال گزارش مربوط به فروش این کمپانی در دسامبر ۲۰۱۵ نشان از کاهش ۵۷ درصدی در مقایسه با سال گذشته‌ی میلادی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اچ تی سی همچنان به روند رو به نزول خود ادامه می‌دهد. این کمپانی نتوانست با وان ام۹ به موفقیت چندانی دست پیدا کند. چر وانگ، مدیر عامل اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند One A9 را به عنوان قهرمانی برای تایوانی‌ها لقب داده بود؛ اما این گوشی‌هوشمند نیز حرف‌های چندان زیادی برای گفتن نداشت. این کمپانی اخیرا وان ایکس ۹ را معرفی کرده که البته این گوشی هوشمند هنوز به بازار عرضه نشده است.

گزارش منتشر شده برای میزان فروش اچ‌تی‌سی در ماه دسامبر نشان از وضعیت نامساعد کمپانی در سال‌های گذشته دارد که هر روز نیز نسبت به گذشته بدترمی‌شود. براساس گزارش‌های منتشر شده اچ‌تی‌سی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۱۹۵.۷ دلار فروش کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی نشان از کاهش ۵۷.۰۸ درصدی دارد. در دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی اچ‌تی‌سی بیش از ۴۵۵.۹ میلیون دلار فروش کرده بود. در مورد ماه نوامبر نیز این کمپانی شاهد کاهش ۳۶.۶۴ درصدی بوده است.

در سال ۲۰۱۵ کل درآمد کسب شده توسط اچ‌تی‌سی بالغ بر ۳.۶۵ میلیارد دلار برآورد شده که در مقایسه با درآمد کسب شده توسط این کمپانی در سال ۲۰۱۴ نشان از کاهش ۳۵.۲۴ درصدی دارد. اچ‌تی‌سی سال ۲۰۱۴ میلادی موفق شده بود تا درآمد ۵.۶۴ میلیارد دلار را به جیب بزند.

بسیاری از طرفداران اچ‌تی‌سی در انتظار عرضه‌ی پرچمدار جدید این کمپانی یا همان وان ام ۱۰ هستند. براساس شایعات به گوش رسیده این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ همراه شده و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ روی آن قرار خواهد گرفت. اچ‌تی‌سی اخیرا سرمایه‌گذاری ویژه‌ای نیز در حوزه‌ی واقعیت مجازی داشته و هدست Vive را معرفی کرده است.

باید دید که آیا سال ۲۰۱۶ می‌تواند موفقیتی را برای این کمپانی در پی داشته باشد یا خیر؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات