HTC به دنبال ساخت تبلت بی‌همتای خود است

یک‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت به اچ‌تی‌سی اجازه نداد تا در جزو تولیدکنندگان ویندوز ۸ باشد و اچ‌تی‌سی تصمیم گرفت تبلت خود را با اندروید روانه بازار کند.
تبلیغات

مایکروسافت به اچ‌تی‌سی اجازه نداد تا در لیست اولین تولیدکنندگان تبلت ویندوز ۸ قرار گیرد و این شرکت تایوانی نیز در عوض تصمیم گرفته تا تبلت اختصاصی خود را تولید و روانه بازار کند. گزارش‌ها حاکی از آنند که HTC در حال طراحی و ساخت تبلت منحصر‌به‌فرد خود است. به نظر شما آیا HTC شانسی برای غلبه به آیپد اپل، نکسوس گوگل و یا سرفیس مایکروسافت دارد؟

شواهد نشان می‌دهد که یک تولید کننده موبایل دیگر قصد دارد وارد بازار تبلت‌ها شود. HTC که یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی است پس از عدم پذیرش مایکروسافت برای تولید اولین تبلت‌های ویندوز ۸، تصمیم گرفته تا خود دست به کار شده و تبلت جدید و متفاوتی را وارد بازار کند.

اچ‌تی‌سی که پیش از این یک بار با تبلت نسبتا متفاوت Flyer بازار را آزمایش کرد و البته بازخورد مناسبی را نیز بدست نیاورد، حالا براساس گزارش PC Advisor به نظر می‌رسد که در حال توسعه و طراحی تبلت اختصاصی خود است اما «تا زمانی که به یک محصول بی‌همتا دست نیابد» آن را عرضه نخواهد کرد.

هرچند اچ‌تی‌سی در اولین تلاش خود با اضافه کردن قلم دیجیتال به تبلت فلایر، قابلیت تازه‌ای را معرفی کرد اما این قابلیت آنقدر خاص و جذاب نبود که آن را وارد رقابت با آیپد کند. با توجه به شواهد بدست آمده تبلت در حال ساخت اچ‌تی‌سی مجهز به سیستم‌عامل اندروید بوده و مشخصا اولین رقبای آن تبلت‌ گلکسی سامسونگ و نکسوس گوگل خواهند بود.

نظر شما در رابطه با تبلت HTC چیست؟ آیا اچ‌تی‌سی می‌تواند محصول رقابتی را وارد بازار کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات