مایکروسافت برای گسترش نفوذ ویندوز ۱۰ در چین با بیدو همکاری می کند

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
ویندوز ۱۰ را باید آخرین امید مایکروسافت برای بازگشت به دوران اوج بدانیم. در ماه‌های اخیر این نسخه از ویندوز بسیار بهتر از نسخه‌های پیشین عمل کرده. حال مایکروسافت خبر از همکاری با بیدو چینی برای اشاعه‌ی استفاده از ویندوز ۱۰ در چین داده است.
تبلیغات

مایکروسافت برای گسترش استفاده از ویندوز ۱۰ در چین با کمپانی بیدو همکاری می‌کند. ردموندی‌ها خبر این همکاری را از طریق انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کردند. مایکروسافت هدف از این همکاری را نسهیل فرآیند بروزرسانی به ویندوز ۱۰ توسط مشتریان بیدو عنوان کرده است. همچنین این کمپانی جستجو‌های شخصی‌سازی شده و بهبود تجربه‌ی استفاده از ویندوز ۱۰ در زمان جستجو را یکی دیگر از اهداف همکاری با بیدو خوانده است.

از جمله‌ی مواردی که ویندوز ۰ تحت تاثیر این همکاری به خود خواهد دید، تغییر موتور جستجوی پیش فرض مرورگر اج مایکروسافت از سرویس بینگ به سرویس جستجوی بیدو است. بیدو یا گوگل چین هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر دارد. در مقابل تغییر موتور جستجوی پیش فرض مرورگر اج، بیدو نیز متعهد شده تا اپلیکیشن یونیورسال خود را برای کلاد، جستجو، سرویس نقشه و ویدیو برای ویندوز ۱۰ منتشر کند. مایکروسافت اعلام کرده که هم‌اکنون بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از ویندوز ۱۰ در کشور چین استفاده می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات