نظرسنجی: کدام تلفن را انتخاب می‌کنید؟

شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ بالاخره در ۵ شنبه شب، نسل سوم تلفن گلکسی اس را با پردازنده ۴ هسته‌ای، دروبین ۸ مگاپیکسلی، ظاهر نسبتا متفاوت و امکانات نرم‌افزاری تازه معرفی کرد، پیش از آن تلفن‌های تلفن چهار هسته‌ای HTC One X نیز وارد بازار شده بود و به زودی تلفن‌های ۴ هسته‌ای دیگر مانند LG Optimus 4X نیز از راه خواهند رسید. شایعات همچنین حاکی از آنند که اپل نیز در حال آماده سازی نسل جدید آیفون است. حال نظر شما در مورد تلفن‌های جدید اندرویدی چیست؟ کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ در نظرسنجی زومیت شرکت کنید.
تبلیغات

Galaxy S III پردازنده ۴ هسته‌ای Cortex-A9، دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت عکس‌برداری با سرعت ۳.۵ عکس در ثانیه و قابلیت‌ تازه‌ای همچون تشخیص حرکت چشم، دستیار صوتی S-Voice و قابلیت جذاب اجرای همزمان ویدیو و نرم‌افزار در کنار هم ارائه شد. صفحه نمایش ۴.۸ اینچی این تلفن اگرچه نسبت به نسل قبلی یعنی Galaxy S II بزرگتر است اما سامسونگ با باریک کردن لبه‌های نمایشگر و قسمت بالا و پایین تلفن، ابعاد تلفن را در حد و اندازه GS II حفظ کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

    از طرفی بسیاری معتقدند که One X محصول ۴ هسته‌ای HTC زیباتر و خوش ساخت‌تر از GS III سامسونگ است. برخی نیز کلا محصولات سامسونگ و یا ابزارهای اندرویدی را قبول ندارند و منتظر تلفن آینده اپل هستند.

    شما کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ اگر انتخاب شما در میان گزینه‌ها وجود ندارد در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

    {acepolls 9}

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات