سامسونگ برای تولید یک تلفن هوشمند با بلک بری همکاری می‌کند

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
دو سال پیش سامسونگ با معرفی بلک‌بری مسنجر روی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی خود، همکاری با بلک‌بری را آغاز کرد و از آن پس همکاری این دو کمپانی روز به روز شیرین‌تر شد. حال شایعاتی در خصوص همکاری این دو کمپانی برای عرضه‌ی یک گوشی‌هوشمند جدید به بازار به گوش می‌رسد.
تبلیغات

سامسونگ برای حضور بیشتر در بازار گوشی‌های هوشمند تجاری، همکاری با بلک‌بری را با ارائه‌ی سرویس‌های این کمپانی در گوشی‌های هوشمندش، دنبال کرده است. از جمله‌ی این سرویس‌ها می‌توان به SecuSUITE و WorkLife اشاره کرد که در گلکسی S6 و گلکسی S6 اج نیز ارائه شده است.

سامسونگ سال گذشته در مورد برقراری امنیت گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود با بلک‌بری همکاری کرد. پس از آن نیز شایعاتی در خصوص خرید کمپانی کانادایی توسط سامسونگ با قیمت 7.5 میلیارد دلار  منتشر شد. بعدها کره‌ای‌ها با تکذیب اخبار در مورد خرید بلک‌بری، عنوان کردند که بیشتر علاقه‌مند به همکاری با این کمپانی کانادایی هستند. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ درصدد همکاری با بلک‌بری روی یک گوشی‌هوشمند جدید است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط الدار مورتازین، سامسونگ در حال همکاری با بلک‌بری برای عرضه‌ی یک گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید آبنبات چوبی به‌همراه سرویس‌های بلک‌بری به همراه آن است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که این گوشی هوشمند در انتهای سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

آیا شاهد یک گوشی هوشمند اندرید با صفحه‌ی کلید QWERTY سنتی خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات