گوگل هوم مینی با قیمت ۴۹ دلاری رونمایی شد

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
گوگل در جریان کنفرانس رونمایی از محصولاتش، اسپیکر هوشمند جدیدی با عنوان گوگل هوم مینی رونمایی کرد.
تبلیغات

گوگل در جریان رونمایی از محصولاتش، نسخه‌ی جدیدی از اسپیکر هوشمند خود را با عنوان گوگل هوم مینی رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، نسخه‌ی جدید گوگل مینی هوم از ویژگی‌های برادر بزرگ‌تر خود پشتیبانی می‌کند؛ حال آنکه سایز این اسپیکر بسیار کوچک‌تر است. گوگل اعلام کرده که با استفاده از یک درگاه مینی USB‌ می‌توان این اسپیکر را شارژ کرد و یک کلید برای روشن و خاموش کردن آن تعبیه شده است.

در درون این اسپیکر چهار لامپ ال‌ای‌دی قرار گرفته است که کاربر با استفاده از آن‌ها می‌تواند از فعال بودن این اسپیکر آگاه باشد. این چهار ال‌ای‌دی وضعیت دستگاه را در حالت‌هایی نظیر اتصال، فعال بودن و صحبت کردن نشان می‌دهند.

گوگل پیکسل 2 ایکس ال / Google Pixel 2 XL

وزن این اسپیکر هوشمند کمتر از ۵۰۰ گرم است. گوگل هوم مینی از شبکه‌های بی‌سیم ۲.۴ و ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به پشتیبانی آن از بلوتوث موسوم به BLE یا بلوتوث سطح انرژی پایین اشاره کرد.

همان‌طور که می‌توان انتظار داشت، گوگل هوم مینی از وجود دستیار صوتی هوشمند گوگل اسیستنت بهره می‌برد که قادر است اطلاعات مختلفی از اینترنت و همچنین حساب کاربری گوگل با دسترسی به تقویم، یادآوری‌ها و سایر سرویس‌ها نظیر گوگل موزیک در اختیار کاربر قرار دهد.

گوگل برچسب قیمت ۴۹ دلاری برای این گجت تعیین کرده است و می‌توان آن‌ را در تمام بازارهایی که گوگل هوم به فروش می‌رسد، تهیه کرد. گوگل هوم مینی در سه رنگ سفید، مشکی و مرجانی راهی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات