اچ‌تی‌سی: نمی‌توانیم وعده ۹۰ روزه انتشار اندروید آبنبات چوبی را برآورده کنیم

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
زمانی که گوگل کد‌های اندروید آبنبات چوبی را در اختیار تولیدکنندگان قرار داد، اچ‌تی‌سی اعلام کرد که دستگاه‌های شاخص خود را حداکثر تا ۹۰ روز دیگر به این نسخه بروزرسانی می‌کند. اما امروز این کمپانی اعلام کرده که نمی‌تواند به وعده خود عمل کند.
تبلیغات

در واقع اچ‌تی‌سی اولین کمپانی بود که زمانی مشخص برای عرضه نسخه‌ جدید اندروید مشخص کرد. در آن زمان این کمپانی تایوانی اعلام کرد: «ما کد‌های اندروید آبنبات چوبی را در اختیار داریم، وان M8 و وان M7 را تا ۹۰ روز دیگر بروزرسانی خواهیم کرد.» اچ‌تی‌سی این موضوع را سوم نوامبر  مطرح کرد و حالا در آستانه ماه فوریه ۲۰۱۵، بسیاری از طرفداران این کمپانی منتظرند تا بسته بروزرسانی به اندروید جدید را دریافت کنند. حال اچ‌تی‌سی می‌گوید این مهلت تعیین شده قابل برآورده شدن نیست و نمی‌توانیم هیچ زمان دیگری برای ارائه بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی در آینده مشخص کنیم.

Mo Versi، مدیر بخش محصولات اچ‌تی‌سی در این باره می‌گوید: «اگر روند {انتشار اندروید جدید} را دنبال کرده باشید، می‌دانید که گوگل چندین مشکل در فرآیند انتشار مشخص و اعلام کرد. ما سخت تلاش کردیم تا هر چه سریع‌تر برخی از این مشکلات را با همکاری گوگل از بین ببریم، اما با وجود تلاش بسیاری که داشتیم، نمی‌توانیم هدف ۹۰ روزه خود را برای برخی از اپراتور‌ها و کشور‌های عرضه کننده وان M8 و وان M7 برآورده کنیم.»

Versi گفته که هنوز در تلاش برای رسیدن به هدف ۹۰ روزه هستیم اما نمی‌توانیم مشخص کنیم چه زمانی همه مشکلات را حل خواهیم کرد. تاکنون اچ‌تی‌سی نسخه گوگل پلی، آنلاک و مخصوص توسعه دهندگان وان M8 را بروزرسانی کرده است. دو روز پیش بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی برای دارندگان وان M8 در ایران دریافت شد. اما هنوز مشخص نیست که صاحبان پرچم دار نسل قبل اچ‌تی‌سی چه زمانی این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات