مدیر بخش موبایل سامسونگ به علت مشکل گلکسی نوت 7 عذرخواهی کرد

جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مدیر بخش مموبایل سامسونگ ساعاتی پیش در گفتگو با رسانه‌ها، سر تعظیم فرود آورده و باردیگر به علت مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ عذرخواهی کرد.
تبلیغات

سامسونگ باردیگر به علت مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ این کمپانی پیش آمده، عذرخواهی کرد. انفجار باتری گلکسی نوت ۷ کره‌ای‌ها را بر آن داشت تا طرحی را برای فراخوان این گوشی اجرا کرده و ۲.۵ میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند را تعویض کنند، حال آنکه نسخه‌های تعویض شده نیز دوباره با مشکل روبرو شدند، بطوریکه این گوشی‌ در حالت خاموش نیز آتش می‌گرفت، از این‌رو سامسونگ تصمیم گرفت تا برای همیشه برای گلکسی نوت ۷ را کنار بگذارد.

دونگ جین کُه، مدیر بخش موبایل سامسونگ ساعاتی پیش در یک نشست مطبوعاتی، با تعظیم در برابر خبرنگاران از این بابت عذرخواهی کرد. وی همچنین اعلام کرد که سامسونگ به هر قیمتی دلایل آتش گرفتن باتری را پیدا خواهد کرد تا دوباره اطمینان کاربرانش را برای استفاده از محصولات سامسونگ به دست بیاورد.

دونگ جین کُه، کار خود را با گروه تجاری چائبول در کره‌ی جنوبی از سال ۱۹۸۴ آغاز کرد. وی سپس جای جانگ کیون شین را در سامسونگ گرفت. براساس اطلاعات ارائه شده احتمالا کُه به دلیل کوتاهی در کنترل کیفیت باتری‌های مورد استفاده در گلکسی نوت ۷، از کار برکنار شده و شخص دیگری جای وی را خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات