مایکروسافت احتمالا سرفیس پی‌ سی را اوایل پاییز معرفی می‌کند

شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها حاکی است که مایکروسافت قصد دارد با برگزاری رویدادی در ماه اکتبر (اوایل پاییز)، از دستگاه‌های جدیدی تحت برند سرفیس رونمایی کند. گفته می‌شود که یکی از این دستگاه‌ها کامپیوتر all-in-one خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اخیرا شایعات متعددی در ارتباط با اینکه مایکروسافت در حال آماده‌سازی دستگاه‌های جدیدی از سری سرفیس برای رونمایی در پاییز امسال است، منتشر شده، اما خبر جدید حاکی از آن است که احتمال معرفی این دستگاه‌ها در ماه اکتبر وجود دارد. اما مایکروسافت چه محصولاتی را در این رویداد معرفی خواهد کرد؟ گفته می‌شود که ردموندی‌ها قصد دارند تا سری جدیدی از کامپیوترهای شخصی all-in-one را تحت برند سرفیس معرفی کنند، در این بین احتمال معرفی سرفیس‌بوک جدیدی نیز وجود دارد.

به گفته‌ی منابع وب‌سایت ZDNet، مایکروسافت در حال توسعه‌ی دستگاه‌های Surface AIO با عنوان "Cardinal" و در سه مدل با نمایشگرهای ۲۱، ۲۴ و ۲۷ اینچی است. معرفی این دستگاه‌ها در ماه اکتبر به این معنی است که احتمالا تا پایان سال میلادی شاهد عرضه‌ی آنها خواهیم بود، با این حال هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت هر سه سایز این دستگاه را در رویداد پاییز خود معرفی خواهد کرد یا خیر.

در ماه جولای گفته می‌شد که مایکروسافت امسال دستگاه‌ سرفیس جدیدی را معرفی خواهد کرد و در سال ۲۰۱۷ نیز قصد معرفی سه مدل دیگر را دارد. در این مرحله عرضه‌ی سرفیس پی‌سی تا پایان سال جاری به نظر قطعی می‌رسد، اما جانشین‌های سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ صرف نظر از معرفی احتمالی‌شان در جریان رویداد ماه اکتبر، عرضه‌ی آنها تا سال آینده به تعویق خواهد افتاد.

احتمال دیگر این است که نسخه‌ای ارتقا یافته از سرفیس بوک و سرفیس پرو ۴ با پردازنده‌های جدید در ماه آینده معرفی شود، اما سرفیس بوک ۲ و سرفیس پرو ۵ در بهار سال آینده و به همراه نخستین مورد از دو آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰، رونمایی شوند. چرا که به گفته‌ی مایکروسافت این آپدیت‌ها همراه با دستگاه‌های جدید عرضه خواهند شد.

در هر صورت برگزاری رویداد مایکروسافت در ماه اکتبر به نظر قطعی می‌رسد و تنها مورد مجهول، لیست دستگاه‌هایی است که در این رویدد معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات