اینستاگرام قابلیت Stories شبیه به اسنپ چت را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی اشتراک عکس و فیلم، تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی بروزرسانی‌های مختلف و معرفی سرویس‌های جدید، رقابتش را با دیگر شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های ارتباطی بیشتر کند. این اپلیکیشن به تازگی قابلیت Stories را معرفی کرده است. اپلیکیشن اسنپ چت نیز قابلیتی این‌چنینی دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اینستاگرام برای افزایش رقابت با اپلیکیشن ارتباطی محبوب اسنپ چت، یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن را به سرویس خود اضافه کرد. قابلیت داستان یا Stories چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد.

قابلیت Instagram Stories به کاربر اجازه می‌دهد که هر تعداد عکس و ویدیوی مورد نظرش را به صورت اسلایدشو در اینستاگرام آپلود کند. البته عکس‌ها و ویدیو‌هایی که با این روش آپلود شده‌اند، فید کاربر را منظم نخواهند کرد و پس از ۲۴ ساعت پاک خواهند شد.

کاربران می‌توانند از منوی ناوبری بالای اپلیکیشن اینستاگرام، به پست‌های داستان افراد مشهور یا دوستانشان دسترسی داشته باشند. وقتی کاربر روی یکی از این Storyها کلیک کند، می‌تواند اسلایدشوی مورد نظر را با سرعت دلخواه مشاهده کند. کاربران نمی‌توانند روی پست‌های Story، نظر ارسال کنند اما قابلیت ارسال پیام مستقیم یا دایرکت برای فرد مورد نظر فراهم است. قوانین حریم شخصی داستان‌ها نیز مانند دیگر پست‌های اینستاگرام هستند و می‌توان قابلیت مشاهده‌ی آنها را برای تعداد مشخصی از افراد محدود کرد. علاوه بر آن، قابلیت‌های ویرایشی زیادی نیز در زمان ارسال داستان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. قابلیت Stories از چند هفته‌ی آینده به طور رسمی برای اپلیکیشن‌های اندروید و iOS این شرکت فعال خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات