تماشا کنید: جدیدترین تبلیغ اچ تی سی 10 با تمرکز بر دوربین سلفی، کیفیت صدا و صفحه نمایش

پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلفن‌هوشمند HTC 10 به تازگی معرفی شده و حالا کمپانی سازنده این محصول تبلیغات جدیدی را برای آن منتشر می‌کند. در جدیدترین تیزر تبلیغاتی تلفن هوشمند یاد شده سه ویژگی دوربین سلفی، کیفیت صدا و صفحه نمایش مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه بنظر می‌رسد خوانندگان اخبار فناوری تاکنون بارها در مورد نکات مثبت و منفی تلفن هوشمند HTC 10 مطالبی را خوانده باشند. اما اچ‌تی‌سی قصد دارد تا از روش‌های مختلفی ویژگی‌های قابل توجه پرچمدار جدید خود را معرفی کند. پس جای تعجب ندارد که این شرکت اوایل صبح امروز، تبلیغ جدیدی را برای HTC 10 منتشر کرده است.

همانطور که خودتان نیز می‌توانید در ویدیو زیر مشاهده کنید، تیزر جدید HTC 10 بر سه ویژگی اصلی این دستگاه تمرکز دارد: صفحه نمایش، دوربین‌ها و کیفیت صدا.

پس از نمایش بدنه یک تکه گوشی، در تبلیغ شاهد توجه به قابلیت‌های دوربین هستیم و به این نکته اشاره می‌شود که HTC اولین گوشی هوشمندی را ساخته که هر دو دوربین پشتی و جلوی آن از تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر بهره می‌برند. دوربین التراسلفی نیز در این تبلیغ مورد توجه قرار گرفته و به لنز ۵ مگاپیکسلی بکار گرفته شده در آن که از دیافراگم f/1.8 بهره برده و پیکسل‌هایی در اندازه ۱.۳۴ میکرون دارد اشاره می‌شود.

پس از دوربین و اشاره به قابلیت‌های آن، در این تبلیغ شاهد معرفی صفحه نمایش ۵.۲ اینچی HTC 10 هستیم که کیفیت 2K یعنی ۱۴۴۰ در۲۵۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. همچنین گفته شده با توجه به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری محصول مورد بحث پس از هر بار شارژ کامل می‌توانید تا دوروز با گوشی کار کنید.

در آخر هم در ویدیو یاد شده به سیستم بوم‌ساند اچ‌تی‌سی اشاره می‌شود که در HTC 10 نیز به همراه دو اسپیکر بکار گرفته شده است. یکی از این بلندگوها فرکانس‌های میانه و بلند را رندر می‌کند و صدایی تا دو برابر بلندتر تولید می‌کند و این در حالی است که ساب‌ووفر تعبیه شده در زیر گوشی هوشمند، میزان باس را تنظیم می‌کند.

نظر شما در مورد ویژگی‌های HTC 10 چیست؟ اگر تبلیغ را مشاهده کرده‌اید از نظر شما ویژگی‌های یاد شده تا چه حد می‌توانند باعث جلب توجه کاربران شوند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات