ویندوز ۹۵ را در مرورگر خود اجرا کنید

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
در ماه آگوست گذشته ویندوز ۹۵ خاطره‌انگیز به ۲۰ سالگی خود رسیده است. این سیستم عامل هنوز هم یکی از مهمترین تحولات سیستم عامل مایکروسافت در طول تکامل آن به حساب می‌آید. اگر با این ویندوز خاطره دارید و پیش از این، ویندوز ۹۵ را تجربه کرده‌اید، امروز راه جدید و بسیار آسان برای امتحان کردن دوباره این ویندوز به شما معرفی خواهیم کرد. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

 یک توسعه دهنده توانسته راهی برای تبدیل کد‌های سیستم عامل ویندوز ۹۵ به درون مرورگر پیدا کند تا شما بتوانید این سیستم عامل را در مرورگر ببینید. با اینکه تجربه بی‌نقصی با اجرای این ویندوز در مرورگر نخواهید داشت اما این تجربه به قدری خوب است که بتوانید خاطرات گذشته را به یاد بیاورید، صدای شروع به کار آن را بشنوید، با منوی استارت ویندوز کار کرده و در نسخه‌های ابتدایی اینترنت اکسپلورر گردش کنید. تنها کافی است تا بر روی این لینک کلیک کنید تا بتوانید بدون نصب هیچگونه اپلیکیشن یا پلاگین، ویندوز ۹۵ را در مرورگر خود تجربه کنید.

صدای شروع به کار ویندوز ۹۵

لینک دانلود ویدیو

معرفی ویندوز ۹۵ در سال ۱۳۹۴؛ ۲۰ سال بعد

لینک دانلود ویدیو

برخی‌ها حتی توانسته‌اند این ویندوز را بر روی ساعت هوشمند و نینتندو 3DS اجرا کنند، بنابراین دیدن آن در مرورگر زیاد هم جای تعجب ندارد. نظر شما درباره ویندوز ۹۵ چیست؟ آیا در ابتدا، شروع به کار شما با ویندوز از این نسخه بوده یا تاکنون بر روی سیستم خود با آن کار کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات