بسته های بلندمدت اپراتورهای تلفن همراه بازگردانده می‌شوند [به‌روزرسانی]

سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۴۸ ساعت به اپراتورهای تلفن همراه فرصت داده است که بسته‌های بلندمدت اینترنت خود را مجددا ارائه دهند.
تبلیغات

اپراتورهای تلفن همراه، چند روز گذشته با ارسال پیامکی به کاربران خود اطلاع داده بودند که بسته‌های بلندمدت اینترنت خود را در سال جدید حذف خواهند کرد و حتی کاربرانی که از قبل این بسته‌ها را رزرو کرده‌اند قادر به استفاده نخواهند بود.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی این خبر را تأیید کرد و ۴۸ ساعت به اپراتورهای تلفن همراه فرصت داد که بسته‌های اینترنتی بلندمدت خود را بازگردانند. وی همچنین مدیریت هزینه‌های مازاد را جایگزین افزایش تعرفه عنوان کرد و نوشت:

گزارشی مبنی بر حذف بسته‌های بلندمدت از سبد خدمات اپراتورهای تلفن همراه دریافت کردم. بررسی‌ها حاکی از صحت گزارش بود. امشب دستور داده شد که ظرف ۴۸ ساعت این بسته‌ها بازگردانده شوند. اپراتورها بهتراست به‌جای افزایش تعرفه، همچنان سیاست مدیریت هزینه‌های مازاد را پیگیری کنند.

تغییر دادن بسته‌های اینترنتی از سوی اپراتورها پیش از این نیز نارضایتی کاربران را به همراه داشت که با پیگیری وزیر ارتباطات به این موضوع رسیدگی شد. این بار هم اعلام شده بود که بسته‌های اینترنتی بلندمدت تا تاریخ ۲۰ اسفند لغو شده و با موارد جدیدی جایگزین خواهند شد. حال بعد از فرصت ۴۸ ساعته‌ی وزیر ارتباطات باید دید اپراتورها نسبت به این موضوع چه واکنشی نشان خواهند داد.

بسته های بلندمدت اینترنت

به‌روزرسانی: وزیر ارتباطات با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از بازگشت بسته‌های بلندمدت اینترنت خبر داد. او به اپراتورهای تلفن همراه ۴۸ ساعت مهلت داده بود که بسته‌های اینترنت بلندمدت خود را مجددا اضافه کنند و با انتشار تصویری از بازگشت مجدد آن‌ها خبر داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات