شیائومی تبلتی با نمایشگر سریع‌تر از آیپد پرو ۲۰۲۳ می‌سازد

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
وب گردی با تبلت شیائومی پد ۶
شیائومی تبلت‌های سری پد ۷ را با پردازنده‌های قدرتمند و طراحی جذاب رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

شیائومی در حال کار روی سری تبلت‌های پرچم‌دار پد ۷ برای بازار چین است. امسال، این شرکت از شیائومی پد ۶ پرو، پد ۶ و پد ۶ مکس در بازار چین رونمایی کرد. مدل استاندارد به‌صورت جهانی عرضه شد، اما مدل‌های پرو و مکس در انحصار بازار چین باقی مانده‌اند.

به نظر نمی‌رسید که این رویه برای تبلت‌های سری پد ۷ در سال ۲۰۲۴ تغییر کند اما گزارش جدیدی نشان می‌دهد که علاوه‌بر مدل استاندارد، مدل پرو نیز در بازارهای خارج از چین عرضه خواهد شد.

براساس گزارشی جدید، نسخه‌ای از HyperOS برای تبلت شیائومی پد ۷ پرو مشاهده شده است. با توجه به انتشار جهانی HyperOS، گفته می‌شود که پد ۷ پرو به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد. این گزارش چیزی در مورد مشخصات دستگاه فاش نمی‌کند.

شایعات حاکی از آن هستند که شیائومی پد ۷ دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود، در حالی که پد ۷ پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهد برد. احتمالاً پد ۷ پرو نمایشگر LCD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد که سریع‌تر از تبلت‌ آیپد پرو است.

انتظار می‌رود پنل پشتی پد ۷ پرو دارای دوربین دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی باشد. در مورد ظرفیت باتری دستگاه اطلاعاتی در دست نیست، اما انتظار می‌رود از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی کند. این تبلت مجهز به چهار اسپیکر خواهد بود و سیستم‌عامل HyperOS مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را اجرا خواهد کرد.

شیائومی در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت) رویدادی برای معرفی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود تبلت‌های پد ۷ و پد ۷ پرو در همان رویداد معرفی شوند. از قیمت تبلت جدید شیائومی چیزی نمی‌دانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات