تصاویر و مشخصات سرفیس پرو ۸ منتشر شد؛ طراحی آشنا و سخت‌افزار قدرتمند

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برخلاف سال ۲۰۱۹، مایکروسافت ماه گذشته تنها از سرفیس پرو ایکس با پردازنده‌ی جدید SQ2 رونمایی کرد؛ حال اولین مشخصات و تصاویر سرفیس پروی ۸ نیز منتشر شده است.
تبلیغات

اولین اطلاعات و تصاویر منتشرشده از سرفیس پرو ۸ از طراحی تکراری و سخت‌افزار قوی آن حکایت دارد. طبق تصاویر منتشرشده در وب‌سایت ویندوز سنترال، به‌ نظر می‌رسد این نسخه از سرفیس پرو ۸ با پردازنده Intel Core i7-1165G7 و ۳۲ گیگابایت رَم و ۱ ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD همراه خواهد بود. برای یادآوری، آخرین مدل سرفیس پرو ۷ از ۱۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

سرفیس پرو ۸

حدس و گمان‌هایی وجود داشت که مایکروسافت بعد از چندین سال بالاخره قصد دارد تبلت سرفیس پرو ۸ را با حاشیه‌های نازک‌تر طراحی کند؛ اما با توجه ‌به تصاویر فاش‌شده در سایت خرید و فروش eBay، به ‌نظر می‌رسد هیچ تغییری ازلحاظ طراحی به خود ندیده است و همچنان با طراحی گذشته و سخت‌افزار به‌روز عرضه خواهد شد.

سرفیس پرو ۸

لیست ذکرشده در eBay مدل مهندسی سرفیس پرو ۸ را شامل می‌شود که دارای پردازنده i7-1165G7 نسل یازدهم اینتل، ۳۲ گیگابایت رَم با سرعت ۴۲۶۷ مگاهرتز و ۱ ترابایت SSD ساخت سامسونگ است و عملکرد بسیار خوبی را ازلحاظ سخت‌افزاری نوید می‌دهد؛ مدل مذکور همراه صفحه‌کلید آبی رنگ و صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی، با قیمت ۱۳۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

انتظار می‌رود سرفیس پرو ۸ بهار سال آینده بدون تغییر در طراحی عرضه شود و اگر قصد خرید محصولی با طراحی جدیدتر در خانواده‌ی سرفیس دارید، سرفیس ایکس نسل ۲ با نمایشگر لبه به لبه، طراحی نازک، یک جفت درگاه USB-C و پشتیبانی از اتصال 4G انتخاب مناسب‌تری خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات