میت پد پرو هواوی گواهینامه‌ CCC‌ چین را دریافت کرد

پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی میت پد پرو گواهینامه‌ی 3C چین را دریافت کرد. تبلت هواوی با فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

تاکنون اخبار مختلفی در مورد تبلت جدید هواوی منتشر شده است. کمتر از یک هفته‌ی قبل، رندرهای منتسب به تبلت هواوی میت پد پرو فاش شدند. چند روز قبل نیز پی اسمارت ۲۰۲۰، نوا ۶ و میت پد پرو هواوی در رندرهای جدیدی دیده شدند

در رندرهای فاش‌شده، حاشیه‌های باریک و روزنه‌ی دوربین سلفی روی نمایشگر آن توجه را به خود جلب می‌کند. براساس آخرین اخبار، تبلت هواوی میت پد پرو گواهینامه‌ی 3C چین را دریافت کرده؛ جزئیات بیشتری در مورد مشخصات آن به‌اشتراک گذاشته شده است.

هواوی میت پد پرو

باتوجه به اطلاعات منتشرشده، تبلت جدید هواوی با شماره‌ی مدل‌های MRX-W09 و MRX-AL09 در CCC چین دیده شده که احتمالا دو شما‌ره‌ی مدل، یکی مربوط به دستگاه با قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi و دیگری با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی LTE است. همچنین باتوجه به آخرین اطلاعات فاش‌شده، میت پد پرو هواوی از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی SuperCharge دقیقا مشابه گوشی‌های هوشمند سری میت ۳۰ بهره می‌برد.

هواوی میت پد پرو

باتوجه به شایعه‌های منتشرشده‌ی قبلی، میت پد پرو از نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، تراشه‌ی کرین ۹۹۰ و حداکثر ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین تبلت هواوی مجهز به کیبورد هوشمندی است که از طریق پین‌های مغناطیسی pogo pin و قلم M-Pen به دستگاه متصل می‌شود. احتمالا تبلت جدید چینی‌ها در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و نارنجی به بازار عرضه می‌شود. 

هواوی میت پد پرو

هنوز صحبتی در مورد بازارهایی که قرار است تبلت هواوی در آن عرضه شود، مطرح نشده است. در حال حاضر هواوی درصدد دریافت گواهینامه‌های لازم بوده که البته به‌نظر نمی‌رسد زمان زیادی صرف این کار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات