مشخصات تبلت میان‌رده‌ ۲۰۱۹ سامسونگ فاش شد

چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قرار است امسال چند مدل جدید تبلت به بازار عرضه کند. این مدل‌ها ویژگی‌های مختلف و قیمت‌های متفاوتی دارند.
تبلیغات

باوجود تصمیم گوگل مبنی بر پایان دادن به ساخت تبلت، سامسونگ همچنان به ساخت انواع تبلت ادامه می‌دهد. شرکت کره‌ای حداقل دو محصول جدید را در صف معرفی و ارائه دارد که یکی از آن‌ها در فهرست تبلت‌های با قیمت مناسب قرار می‌گیرد و دیگری در فهرست تبلت‌های با امکانات عالی.

به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ قصد دارد تبلت‌هایی در همه ی رده‌های قیمتی تولید کند. البته باتوجه‌به تعداد اندک شرکت‌هایی که هنوز تبلت‌های اندرویدی می‌سازند، این تصمیم سامسونگ چندان هم عجیب نیست.

تبلت میان‌رده‌ی سامسونگ از یک پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون ۷۱۰ و حافظه‌ی رَم ۴ گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود؛ ویژگی‌هایی که بیش از حد انتظار برای یک تبلت میان‌رده است. تبلت میان‌رده‌ی مذکور با نام SM-T545 در سایت‌های Geekbench و SamMobile معرفی شده اما این موضوع به‌معنای این نیست که این تبلت واقعا وجود دارد.

گفته می‌شود تبلت میان‌رده‌ی سامسونگ با نهمین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید 9 پای (Pie) به بازار عرضه می‌شود و حافظه‌ی داخلی برابر با ۶۴ گیگابایت خواهد داشت. همچنین امکان استفاده از حافظه‌ی میکرو اس‌دی در این تبلت فراهم خواهد بود. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد صفحه‌نمایش و باتری این تبلت در دسترس نیست.

1

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در چند ماه آینده به‌تدریج محصولات جدید خود را معرفی و وارد بازار کند. بعید به‌نظر می‌رسد که این شرکت تبلت‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده‌ی خود را به‌همراه گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی تب اس ۵ (Galaxy Tab S5) که تبلت‌های بالارده هستند، به‌صورت یک‌جا معرفی کند.

هنوز اطلاعات کافی در دست نیست اماگمان می‌رود سامسونگ در نمایشگاه ایفا ماه سپتامبر، تبلت‌ میان‌رده و تبلت ارزان‌قیمت خود را معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات