حالا می‌توانید ازطریق مرورگر وارد اپ استور ویژن پرو شوید

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
مرد جوان درحال استفاده از هدست اپل ویژن پرو
نسخه‌ی تحت‌ وب اپ استور ویژن پرو به همه‌ اجازه می‌دهد با اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل visionOS آشنا شوند.
تبلیغات

نسخه‌ی تحت‌ وب فروشگاه برنامه‌ی visionOS امروز دردسترس عموم قرار گرفت. این پلتفرم به کاربران ویژن پرو و حتی افرادی که این هدست را ندارند اجازه می‌دهد فهرست برنامه‌هایی را که برای هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده است، مرور کنند.

برنامه‌های ویژن پرو را می‌توان با مراجعه به صفحه‌ی وب فروشگاه این هدست مشاهده کرد. اپل در این سایت، بخش‌هایی را برای برنامه‌ها و بازی‌ها درنظر گرفته و بازی‌های اپل آرکید را نیز در تب جداگانه‌ای قرار داده است.

برنامه‌ها در نسخه‌ی تحت وب فروشگاه ویژن پرو در دسته‌هایی مثل موارد جدید، برترین‌های هفته، بازی‌های گوشی آیفون و آیپد سازگار با ویژن پرو و فهرست پیشنهادی قرار دارند. کاربران همچنین می‌توانند برنامه‌ها را براساس نوع آن‌ها مثل آب‌وهوا، ابزارها، سرگرمی، ورزش و بهره‌وری مشاهده کنند.

گزینه‌ی مشاهده‌ی برنامه‌های ویژن پرو برای کسانی که هدست ندارند به آن‌ها اجازه می‌دهد قبل‌ از خرید این محصول، درمورد نرم‌افزارها اطلاعات بیشتری به‌دست آورند.

برنامه‌های ویژن پرو از زمان معرفی این هدست واقعیت ترکیبی به‌صورت جداگانه در وب‌سایت اپ‌استور فهرست شده‌اند؛ اما تاکنون هیچ راهی برای مشاهده‌ی همه‌ی اپلیکیشن‌ها بدون استفاده از ویژن پرو دردسترس نبود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات