یوتیوب با این قابلیت جدید گیمرها را هدف می‌گیرد

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
آیکون لوگو یوتیوب / YouTube نسخه آیفون iOS از نمای نزدیک روی نمایشگر گوشی
کاربران یوتیوب پریمیوم اکنون می‌توانند درکنار تماشای بدون تبلیغات ویدئوها، در این سرویس بازی کنند.
تبلیغات

مدت کوتاهی پس از آغاز سخت‌گیری یوتیوب به مسدودکننده‌های تبلیغات، این پلتفرم برنامه‌هایی را برای بهبود سرویس پریمیوم پولی‌اش به‌اشتراک گذاشت تا مردم را به پرداخت هزینه برای یوتیوب ترغیب کند. بنابراین، پس از پرداخت هزینه‌‌ی اشتراک نه‌تنها دیگر از تبلیغات خبری نیست؛ بلکه اکنون به برخی ویژگی‌های جالب مثل تب Playables نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

براساس اطلاعیه‌‌ی رسمی، Playables بخشی مستقل در اپلیکیشن یوتیوب در گوشی یا مرورگر در لپ تاپ و دسکتاپ است که به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های آرکید را اجرا کنید. در‌حال‌حاضر، برخی از کاربران پریمیوم اعلانیه‌هایی را از یوتیوب دریافت کردند و می‌گویند که اکنون می‌توانند ازطریق تنظیمات، این گزینه را فعال کنند.

ویژگی جدید Playables در یوتیوب

هنگامی‌که به تب Playables بروید، می‌توانید یکی از ۳۷ بازی موجود را اجرا کنید که یکی از آن‌ها Angry Birds Showdown است. نکته‌ی مثبت این است که به دانلود هیچ چیزی نیازی ندارید و تمام بازی‌ها روی مرورگر دسکتاپ یا اپلیکیشن موبایل یوتیوب اجرا می‌شوند.

ما شاهد رویکرد مشابه نتفلیکس بوده‌ایم؛ اما باید ببینیم که آیا این رویکرد به خوبی پیش می‌رود یا خیر. در‌واقع، حتی یوتیوب هم از این موضوع مطمئن نیست. این شرکت می‌گوید که سرویس جدیدش تا ۲۸ مارس ۲۰۲۴ (۹ فروردین ۱۴۰۳) در‌دسترس خواهد بود و احتمالاً بعد از آن تصمیم خواهد گرفت که این بخش جدید را حفظ کند یا خیر.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات