تلگرام اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد

دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
تلگرام می‌گوید اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این پیام‌رسان محبوب پنج ماه پیش تعداد کاربران فعال ماهانه را ۵۰۰ میلیون اعلام کرده بود.
تبلیغات

تلگرام روز گذشته در بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن معرفی سرویس اشتراکی خود اعلام کرد اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این پیام‌رسان محبوب که امسال خودش را به جمع پنج اپلیکیشن پردانلود در سراسر دنیا رساند، توانسته در پنج ماه اخیر ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه‌ی جدید جذب کند. تلگرام در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی و بهمن ۱۴۰۰) تعداد کاربران فعال ماهانه‌اش را ۵۰۰ میلیون اعلام کرده بود.

به گزارش زومیت، تلگرام درحال‌حاضر جزو پراستفاده‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان در ایران است. این اپلیکیشن که برای موبایل و دسکتاپ دردسترس قرار دارد قابلیت‌های پرکاربردی را ارائه می‌دهد و به‌خاطر همین قابلیت‌ها توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

تلگرام سرویس اشتراکی خود را نیز معرفی کرده است. این اولین باری است که یک سرویس پیام‌رسان با چندصدمیلیون کاربر در سراسر دنیا پلن اشتراکی معرفی می‌کند.

سرویس اشتراکی که تلگرام پریمیوم نام دارد قابلیت‌های اضافه‌ای نظیر آپلود فایل چهار گیگابایتی، استیکر اختصاصی و استفاده از تصویر متحرک در پروفایل را ارائه می‌دهد و با قیمت ماهانه ۵ تا ۶ دلار دردسترس قرار می‌گیرد.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، می‌گوید این پیام‌رسان بیشتر از شرکت‌های تبلیغاتی به کاربرانش اتکا می‌کند و معرفی سرویس پریمیوم درنتیجه‌ی درخواست کاربران برای کاهش محدودیت‌ها انجام شده است. اکنون تلگرام با سرویس اشتراکی می‌تواند ازطریق بخشی از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه‌اش درآمد به جیب بزند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات