تردز به‌ این‌ زودی‌‌ها حریف ایکس نخواهد شد

سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
آیکون شبکه های اجتماعی تردز و توییتر و اینستا روی آیفون
مؤسسه‌ای تحقیقاتی می‌گوید که تردز می‌تواند از ایکس عبور کند؛ اما این اتفاق تا چند سال دیگر رخ نخواهد داد.
تبلیغات

مؤسسه‌ی Insider Intelligence در گزارشی تحلیلی می‌گوید که تردز پس از شروع انفجاری، اکنون برای نگه‌داشتن کاربرانش دست‌و‌پا می‌زند و احتمالاً تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی تا پایان سال جاری میلادی بسیار کمتر از فیسبوک و اینستاگرام و تیک‌تاک خواهد بود؛ اما تردز همچنان برای رسیدن به آمار ایکس (توییتر سابق) فرصت دارد.

خبرگزاری CNBC به داده‌های Insider Intelligence دسترسی پیدا کرده است. این خبرگزاری می‌نویسد که تعداد کاربران آمریکایی فعال تردز تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۲۳٫۷ میلیون نفر خواهد رسید. در همین حین، پیش‌بینی می‌شود تعداد کاربران آمریکایی فیسبوک و اینستاگرام و تیک‌تاک به‌ترتیب ۱۷۷٫۹ میلیون و ۱۳۵٫۲ میلیون و ۱۰۲٫۳ میلیون نفر باشد.

Insider Intelligence در ادعایی بحث‌برانگیز می‌گوید که احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی تعداد کاربران فعال آمریکایی ایکس به ۵۶٫۱ میلیون نفر خواهد رسید و کاربران این شبکه‌ی اجتماعی در گذر زمان کاهش پیدا خواهد کرد. پیش‌بینی شده است که ایکس تا سال ۲۰۲۵ مجموعاً ۴۷ میلیون کاربر آمریکایی داشته باشد. در همان سال، تعداد کاربران آمریکایی تردز به ۳۰ میلیون نفر خواهد رسید.

شبکه‌ی اجتماعی تردز زمان کوتاهی پس از انتشار اولیه به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دست پیدا کرد و حتی رکورد ChatGPT را نیز شکست؛ با‌این‌حال، تعداد کاربران تردز از آن زمان به‌شدت افت کرده است. مؤسسه‌های سنسور تاور و سیمیلاروب در گزارش‌هایی مستقل این موضوع را تأیید کرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات