توییتر برای ششمین‌بار در سال ۲۰۲۳ از دسترس خارج شد

دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو توییتر / Twitter / توئیتر در روشنایی و سایه تاریک
اخراج گسترده‌ی اعضای تیم فنی توییتر مشکلات این شبکه‌ی اجتماعی را بیشتر کرده است. توییتر ساعاتی پیش برای ششمین‌بار از دسترس خارج شد.
تبلیغات

توییتر به مدت چند ساعت با مشکلات فنی دست‌و‌پنجه نرم کرد تا اینکه سرانجام دسترسی به این شبکه‌ی اجتماعی مجدداً امکان‌پذیر شد. توییتر که هم‌اکنون با مدیریت ایلان ماسک فعالیت می‌کند، در هفته‌های اخیر بارها با مشکل فنی دست‌و‌پنجه نرم کرده است.

سرویس Downdetector که وضعیت سرویس‌های آنلاین را بررسی می‌کند، بیش از ۸٬۰۰۰ گزارش مبنی‌بر مشکل فنی توییتر دریافت کرد. توییتر به‌سرعت واکنش نشان داد و گفت مشکل را حل می‌کند.

نت‌بلاکس در گزارشی جداگانه اعلام کرد مشکل فنی توییتر روی نمایش عکس‌ها و ویدئوها در این پلتفرم اثر گذاشته است. به‌گزارش زومیت، این ششمین قطعی بزرگ توییتر در سال جاری میلادی است. در همین بازه‌ی زمانی در سال ۲۰۲۱، توییتر سه بار از دسترس خارج شده بود.

کارشناسان معتقدند تعدیل گسترده‌ی نیروهای توییتر، روی تیم فنی این شبکه‌ی اجتماعی تأثیر بسزایی گذاشته است. از همان زمانی که اولین موج تعدیل نیرو شروع شد، بسیاری از رسانه‌ها درباره‌ی مشکلات فنی قریب‌الوقوع توییتر هشدار داده بودند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات