AMD احتمالاً کار روی پردازنده پلی استیشن 6 را آغاز کرده است

جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد AMD به‌دنبال استخدام مهندس جدیدی است تا به تیم تولید تراشه‌ی نسل بعد کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن کمک کند.
تبلیغات

کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت و سونی بیش از یک سال است که روانه‌ی بازار شده‌اند و به‌دلایل مختلف همچنان نمی‌توان به‌راحتی آن‌ها را خریداری کرد. بااین‌حال مشکلات فعلی بازار کنسول‌ها نتوانسته جلوی برنامه‌هایی را که AMD برای نسل آینده در سر دارد، بگیرد.

آن‌طور که TechSpot می‌نویسد AMD به‌تازگی فراخوان شغلی جدیدی منتشر کرده است تا مهندس اعتبارسنجی تراشه استخدام کند. ای ام دی می‌گوید نیروی جدید همکاری نزدیکی با تیم تولید تراشه‌ در شهر مارکهام خواهد داشت. این تیم روی پردازنده‌ی جدیدی برای نسل بعد کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن کار می‌کند.

فردی که موفق به استخدام در AMD شود در همکاری با طراحان Front-end و طراحان قطعات سخت‌افزاری روند اعتبارسنجی را بررسی خواهد کرد. AMD می‌گوید نیروی مدنظرش باید با زبان‌های برنامه‌نویسی شیء‌گرا، وریلاگ و مدارها آشنایی زیادی داشته باشد.

با در نظر گرفتن این که هنوز میزان عرضه‌ی کنسول‌های نسل فعلی هم‌سطح با تقاضا نشده، شاید خیلی زود است که AMD بخواهد کار روی پردازنده‌ی نسل بعد را آغاز کند. البته محقق کردن پروژه‌های این‌چنینی معمولاً به چند سال زمان نیاز دارد و AMD باید در مسیر تولید عوامل متعددی را مدنظر قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات