لیست شیائومی لو رفت؛ این گوشی‌ها به HyperOS آپدیت می‌شوند

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
مکالمه با شیائومی ۱۳ اولترا
لیست ۱۱ گوشی شیائومی که در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ به نسخه‌ی گلوبال HyperOS به‌روزرسانی می‌شوند، فاش شد.
تبلیغات

به‌روزرسانی HyperOS برای بسیاری از گوشی‌های شیائومی با رام چین منتشر شده است؛ اما خبری از به‌روزرسانی HyperOS برای نسخه‌ی گلوبال این گوشی‌ها نیست. وبسایت Xiaomiui به لیستی از ۱۱ گوشی شیائومی که به‌زودی به‌روزرسانی HyperOS را دریافت می‌کنند، دست پیدا کرده است.

احتمالاً کاربران گوشی‌های شیائومی 13T، شیائومی 13T پرو، شیائومی 12T، شیائومی 11T، شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ پرو، شیائومی ۱۳ اولترا، پوکو F5، پوکو F5 پرو، ردمی نوت ۱۲ 4G و ردمی نوت ۱۲ 4G NFC در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی HyperOS را دریافت کنند.

شیائومی قصد دارد با انتشار HyperOS، تغییری در انیمیشن‌ها و بهبودی در عملکرد رابط‌ کاربری گوشی‌های خود ایجاد کند. این اولین لیست فاش شده از گوشی‌هایی که به HyperOS مبتنی‌بر اندروید ۱۴ به‌روز خواهند شد، نیست. در لیست‌هایی که قبلاً فاش شده بود، نام تبلت شیائومی پد ۶ هم در کنار این ۱۱ گوشی دیده می‌شد.

وبسایت Xiaomiui مدعی است این اطلاعات از سرور شیائومی فاش شده و درصد قطعی بودن به‌روزرسانی آن‌‌ها زیاد است. اگر شما هم کاربر گوشی‌ شیائومی هستید، نگران نباشید؛ چرا که به‌زودی به‌روزرسانی HyperOS برای اکثر گوشی‌های شیائومی منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات