نشانگر صدا و روشنایی صفحه در نسخه‌ پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ بازطراحی شد

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سرانجام پس از مدت‌ها مایکروسافت تصمیم گرفته نشانگر گرافیکی بلندی صدا و میزان روشنایی را در نسخه‌ی جدید پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ بازطراحی کند.
تبلیغات

مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش جدیدی از ویندوز ۱۱ اینسایدر را برای آزمایش‌کنندگان کانال Dev منتشر کرده است. شماره‌ی ساخت این به‌روزرسانی ۲۲۵۳۳ بوده و اگرچه قابلیت‌های زیادی به آن اضافه نشده، برخی تغییرات جزئی آن جالب به‌‌ نظر می‌رسد.

به گزارش XDA، قابل‌توجه‌ترین تغییر به‌روزرسانی ۲۲۵۳۳ ویندوز ۱۱ اینسایدر این است که مایکروسافت سرانجام تغییراتی در بخش نشانگر برخی تنظیمات سخت‌افزاری اعمال کرده که شامل مواردی مثل نشانگر حجم صدا، روشنایی، روشن/خاموش کردن دوربین، حالت هواپیما و حریم‌خصوصی دوربین است. برخلاف نمادهای قبلی که رنگ مشکی داشت، رنگ‌بندی این بخش‌ها در به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ بر‌ اساس حالت روشن و تاریک تنظیم خواهد شد.

نشانگر بلندی صدا ویندوز ۱۱

طراحی جدید مایکروسافت قرار است سبک به‌روز شده‌ی ویندوز ۱۱ را منعکس کند. به‌‌ یاد داشته باشید که این سیستم‌عامل به‌‌ لطف سرمایه‌گذاری مایکروسافت بر رونق بازار کار در خانه و در مدت‌ زمان نسبتاً کوتاه توسعه داده شده است. به‌روزرسانی قابلیت‌های ویندوز ۱۱ که قرار است پائیز امسال منتشر شود، بیشتر یک محصول کامل محسوب می‌شود، دقیقاً مشابه آنچه که به‌روزرسانی اصلی ویندوز ۱۰ (نسخه‌ی ۱۵۱۱) قرار بود اینگونه باشد.

در به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ اینسایدر موارد دیگری مثل امکان جست‌وجوی دسترسی صوتی از نوار وظیفه نیز اضافه شده است. علاوه‌‌ بر‌ این، می‌توانید دسترسی صوتی را مثل سایر اپلیکیشن‌ها، به منوی استارت سنجاق کنید. از سوی دیگر، ۱۳ تم لمسی صفحه‌کلید جدید برای IME، پنل ایموجی و امکان تایپ‌صوتی به این نسخه از سیستم‌عامل دسکتاپ مایکروسافت اضافه شده است. همچنین اکنون می‌توانید برنامه‌ی ساعت را در‌ صورت تمایل حذف کنید.

مثل همیشه اگر در کانال Dev حضور دارید، می‌توانید این بیلد جدید را در بخش به‌روزرسانی ویندوز دریافت کنید. اگر هنوز عضو کانال Dev نشده‌اید، در سربرگ Window Insider Program روی تنظیمات ثبت‌نام کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات