نصب ویندوز ۱۰ تغییر می‌کند

یک‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
تغییرات در زمان نصب ویندوز ۱۰ باعث شده که کاربران بتوانند از همان ابتدا مشخص کنند که کامپیوتر آن‌ها برای چه کاری مناسب است.
تبلیغات

هرکسی از کامپیوترش استفاده‌های مختلف می‌کند. این موضوع باعث شده تا مایکروسافت به فکر تغییر در روند نصب ویندوز ۱۰ بیفتد.

ایجاد تغییرات در روند نصب ویندوز ۱۰ این امکان را به کاربران می‌دهد که سیستم‌عامل را به‌واسطه نیاز خود نصب کنند. در صفحه نصب ویندوز ۱۰، سؤالاتی پیش روی کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند نوع استفاده خود از این سیستم‌عامل را مشخص کنند.

نصب ویندوز ۱۰

شما می‌توانید سیستم‌عامل را مناسب مدرسه یا سیستم خانگی نصب کنید؛ حتی می‌توانید مشخص کنید که کامپیوتر شما برای اجرای بازی‌های جدید استفاده شود. این ویژگی درحال‌حاضر دراختیار کاربرانی قرار گرفته که می‌توانند نسخه‌های جدید ویندوز را زودتر از عرضه رسمی آزمایش کنند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این تغییرات منتشر نشده و نمی‌دانیم که با انتخاب گزینه‌های موجود در زمان نصب سیستم‌عامل، چه تغییری در آن ایجاد می‌شود و چه امکاناتی دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت. آیا تنظیمات جدید محدودیت‌هایی را برای فعالیت‌های مختلف ایجاد می‌کند؟ باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم.

این تغییر درحال‌حاضر روی بیلد ۲۰۲۳۱ اعمال شده و در زمان نصب ویندوز ۱۰ با گزینه‌هایی مانند Gaming ،Schoolwork، Family ،Entertainment ،Creativity یا Business روبه‌رو خواهید شد. این تغییرات می‌تواند نصب راحت‌تر و سریع‌تری را پیش روی کاربران بگذارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات