ایسر مانیتور گیمینگ فوق عریض با پنل ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد

شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نمای جلوی مانیتور گیمینگ فوق عریض ایسر مدل Predator X49 X
مانیتور گیمینگ جدید ایسر با پنل فوق عریض منحنی و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی شد.
تبلیغات

ایسر جزئیات مهمی را در مورد جدیدترین مانیتور گیمینگ بالارده‌ی خود به نام Predator X49 X به‌نمایش گذاشته است.

براساس گزارش آی‌تی‌هوم، مانیتور Predator X49 X از پنل فوق عریض ۴۸٫۹ اینچی اولد با وضوح ۱٬۴۴۰ در ۵٬۱۲۰ پیکسل استفاده می‌کند. مانیتور مورد بحث نسبت تصویر ۳۲:۹ و انحنای ۱٬۸۰۰ رادیان دارد و از فناوری QD-OLED سامسونگ بهره می‌برد (QD-OLED پنل اولدی است که لایه‌ی کوانتوم دات دارد).

مشخصات مانیتور گیمینگ فوق عریض ایسر مدل Predator X49 X

مانیتور جدید ایسر حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت دارد و مانند اکثر پنل‌های اولد رده‌بالا از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند و گواهی DisplayHDR True Black 400 را نیز دریافت کرده است.

مانیتور ایسر مدل Predator X49 X نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۰٫۳ میلی‌ثانیه دارد و از طریق قابلیت AMD FreeSync Premium، از نرخ نوسازی متغیر نیز پشتیبانی می‌کند.

کاربری در حال تماشای محتوا از مانیتور گیمینگ فوق عریض ایسر مدل Predator X49 X

کاربران می‌توانند برای اتصال مانیتور از پورت‌های HDMI 2.1 یا DisplayPort 1.4 استفاده کنند. مانیتور جدید ایسر از یک پورت USB-C با پشتیبانی از توان ۹۰ وات برای تأمین انرژی و یک سوئیچ داخلی KVM بهره می‌برد و از دو ورودی برای حالت نمایش دوگانه‌ی 2K به‌طور همزمان نیز پشتیبانی می‌کند.

ایسر هنوز جزئیاتی درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت مانیتور جدید خود ارائه نداده است. با توجه به مشخصات فنی، مانیتور مورد بحث بی‌شک در دسته‌ی بهترین مانیتورهای گیمینگ بازار قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات